اخبار داغ

تحریف 180 درجه‌ای یک واقعیت؛

هیاهوی بسیار برای هیچ؛ بزرگنماییِ طلب نداشته‌/ کَره‌ای که معاندها از آب گرفتند!

هیاهوی بسیار برای هیچ؛ بزرگنماییِ طلب نداشته‌/ کَره‌ای که معاندها از آب گرفتند!
رسانه‌ها و کانال‌های مجازی معاند دورهمی رانندگان اتوبوس بین شهری کرمانشاه برای رایزنی در مورد تدابیر بهبود وضعیت خود در سایه کاهش مسافران را در حد اعتصاب برای عدم پرداخت مطالبات مزدی بزرگنمایی کردند در حالی که آنها اصولا طلبی ندارند و روزانه تسویه حساب می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد, القای ناکارآمدی به هر وسیله‌ای حتی دروغ سیاست این روزهای صدها شبکه فارسی زبان معاند و کانال‌های مجازی بی‌هویشان در بستر شبکه‌های مجازی مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصا,

آنها به هر حربه‌ای برای این کار دست می‌زنند و تحریف واقعیت‌ها یکی از خط‌مشی‌ها اصلی برای رسیدن به هدف نهایی یعنی نارضایتی عمومی است.

,

مثل همین تجمع کوچک چند نفره از رانندگان اتوبوس‌های بین‌ شهری کرمانشاه در ترمینال شهید کاویانی که برای مشورت در مورد چگونگی بهبود وضعیت معیشتی خود در سایه کاهش سفرها و اندیشیدن تدابیر برای افزایش تعداد مسافران دور هم جمع شده بودند.

,

اما کانال‌های معاند بلافاصله با بزرگنمایی این دورهمی کوچک را یک اعتصاب و اعتراض نشان دادند و فلج شدن ناوگان حمل و نقل درون شهری را به آن اضافه کردند تا از آب این دورهمی کره گرفته باشند!

,

جالب اینکه آنها عدم پرداخت مطالبات مزدی و معوق ماندن چند ماهه حقوقشان را بهانه این تجمع اعلام کرده‌ بودند، در حالی که رانندگان اتوبوس‌های بین شهری عموما در پایان روز تسویه می‌کنند.

,

راهداری: رانندگان معوقه ندارند که طلب شود!

, راهداری: رانندگان معوقه ندارند که طلب شود!,

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: موضوع اعتصاب رانندگان اتوبوس به دلیل عدم پرداخت مطالبات صحت ندارد.

, مرصاد ,

وی افزود: راننده های اتوبوس دستمزد خود را روزانه از شرکت حمل و نقل و پس از فروش بلیط دریافت می کنند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه کرمانشاه تصریح کرد: این رانندگان معوقه‌ای ندارند که طلب شود.

,

کرمی گفت: بر اساس صورت وضعیت و کد رهگیری صادر شده، تعداد ناوگان اعزامی در هر روز مشخص است و اعتصاب و اعتراضی از سوی رانندگان در کار نبوده است.

,

وی عنوان کرد: به طور متوسط روزانه 100 دستگاه اتوبوس از پایانه شهید کاویانی به ۲۷ استان کشور اعزام می‌شود.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه یکی از بهترین خدمات مالی و درآمدی را میان ۳۱ استان کشور به خود اختصاص داده است و این به واسطه تدابیر دفتر فروش متمرکز است که دست دلالان را کوتاه کرده است.

,

وی عنوان کرد: در این میان تمام مبالغی که در گذشته به دست مالکین و رانندگان نمی رسید اکنون از طریق دفتر متمرکز به نسبت بلیط به فروش رفته وصول و میان مالکین تقسیم می‌شود.

,

انجمن صنفی رانندگان اتوبوس: هیچ اعتراضی نداشتیم

, انجمن صنفی رانندگان اتوبوس: هیچ اعتراضی نداشتیم,

کوروش محمدی، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان بین‌شهری استان کرمانشاه هم در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: هیچ گونه تجمعی در بخش رانندگان مسافری در کرمانشاه انجام نشده است.

,

وی افزود: هرچند به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش شمار مسافران با ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان در حال فعالیت هستیم که البته این نیز گریز ناپذیر است.

,

محمدی بیان کرد : با این حال اعتراضی مبنی بر تجمع رانندگان در کرمانشاه با هر عنوانی انجام نشده است.

,

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان بین‌شهری استان کرمانشاه افزود: رانندگان حقوق بگیر شرکت ها نیستند بلکه دستمزد خود را روزانه دریافت می‌کنند هرچند در حال حاضر به دلیل کاهش مسافر شمار سرویس ها نیز کاهش یافته اما باز هم اعتراضی انجام نشده است.

,

محمدی خاطرنشان کرد: سخت گیری هایی از نظر پرداخت تسهیلاتی که قرار بود به رانندگان تعلق بگیرد و نیز عدم پوشش بیمه‌ای از جمله مطالبات رانندگان است که باز هم این موضوع منجر به تجمع یا اعتراضی نشده است.

,

بر اساس این گزارش، این اولین بار نیست که رسانه‌های معاند به حربه بزرگنمایی و تحریف واقعیتها برای القای ناکارآمدی و نارضایتی عمومی می‌پردازند و آخرین بار هم نخواهد بود، از کاه کوه ساختن و دروغ‌های شاخ‌دار همواره یکی از سیاست‌های آنها برای همراه کردن مردم است که همواره بعد از برملا شدن دروغ‌هایشان بیش از پیش ماهیت پلیدشان آشکار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه