اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهبندان مطرح کرد؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پشتوانه حضور مردم در بزنگاه‌های انقلاب/ برنامه‌ریزی هوشمندانه این نهاد توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پشتوانه حضور مردم در بزنگاه‌های انقلاب/ برنامه‌ریزی هوشمندانه این نهاد توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: خوشبختانه تاکنون با برنامه‌ریزی‌های به موقع و هوشمندانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، توطئه‌های دشمن با حضور مردم در صحنه‌های مختلف نقش برآب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، به روز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: برای تبیین و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبلیغ مناسبت‌های ملی و مذهبی، نیاز بود تا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأسیس شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی ادامه داد: یادآوری مناسبت‌ها یک ریشه قرآنی دارد و باید ایام‌الله را به مردم یادآوری کنیم که این اقدام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حرکت در مسیر کلام خدا و قرآن است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهبندان گفت: نظراتی که اکنون در شورای هماهنگی ارائه می‌شود هیچ‌گاه در سال‌های اول انقلاب، نظرات به این پویایی نبوده است.

,

حجت‌الاسلام خزاعی خاطرنشان کرد: دهه‌فجر و دیگر مناسبت‌ها هر ساله باید گرامی داشته می‌شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که مجموعه‌ای از وزارت‌خانه‌ها، افراد حقیقی و حقوقی است با تبلیغات این مناسبت‌ها را زنده نگه می‌دارد.

,

وی بخش تبلیغات را در دنیا بسیار مهم دانست و افزود: این موضوع به حدی مهم است که یکی از سردمداران جنگی در جهان حاضر است یک دلار برای جنگ و 100 دلار برای تبلیغات هزینه کند.

,

امام جمعه نهبندان ادامه داد: یکی از وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبلیغات است که باید همه به این وظیفه مهم توجه کنند.

,

حجت‌الاسلام خزاعی اضافه کرد: نیاز است مبانی جمهوری اسلامی حفاظت، تبلیغ، بیان و هماهنگ باشد؛ همان طور که از آن نام برمی‌آید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، باید هم هماهنگ و هم اسلامی باشد.

,

وی بیان کرد: شاید اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان نهبندان به نقطه‌ی مطلوب نرسیده باشد اما به سمت نقطه مطلوب در حال حرکت است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهبندان افزود: هر ساله هر برنامه‌ای که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شده، شهرستان نهبندان نیز به تبع استان این برنامه‌ها را اجرا کرده است.

,

حجت‌الاسلام خزاعی بیان کرد: مهم‌ترین اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی است به طوری که با گرامیداشت دهه فجر، خاطرات این مناسبت در سال 57 تداعی می‌شود.

,

وی تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته رسالت خود را به خوبی انجام دهد و به تناسب زمان باید ابتکاراتی انجام دهد به طوری که الان از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغات جدید باید حداکثر استفاده را ببرد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهبندان اظهارکرد: همان‌طور که از نام این نهاد برمی‌آید شورای هماهنگی باید هماهنگی، وحدت، انسجام و امید به زندگی را به مردم بدهد اگر این وحدت نباشد به اهداف و آرمان‌ها نمی‌توان رسید.

,

حجت‌الاسلام خزاعی افزود: اتحاد و انسجام می‌تواند ما را به وحدت و هماهنگی افراد و مجموعه‌هایی که زیرمجموعه‌های شورای هماهنگی هستند، برساند و براساس این وحدت باید در برابر تهدید تبلیغاتی دشمن پاسخ محکمی بدهند.

,

وی بیان کرد: انقلاب ما مردمی است و یکی از ارکان تشکیل دهنده انقلاب، حضور مردم در صحنه است؛ رهبری، وحدت و انسجام یک نقش بی‌بدیل مردم در پیشبرد اهداف انقلاب است و هر جا مردم پشتیبان انقلاب باشد انقلاب محکم جلو رفته و اگر مردم حضور نداشته باشد زمینه سوءاستفاده دشمن فراهم می‌شود.

,

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون با برنامه‌ریزی‌های به موقع و هوشمندانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، توطئه‌های دشمن نقش برآب شده است.

,

حجت‌الاسلام خزاعی گفت: هر سال دهه فجر دشمن تبلیغاتی راه می‌اندازد که مردم در صحنه حضور نداشته باشند اما مردم با حضور خود ضمن صیانت از انقلاب، مشت محکمی بر دهان بدخواهان می‌زنند.

,

وی نقش مردم در تداوم انقلاب را یک نقش بی‌بدیلی دانست و افزود: این نقش با پویایی برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میسر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه