اخبار داغ

عضو شورای شهر دمق مطرح کرد؛

بلاتکلیفی مسکن مهر در همدان /استاندار برای حل مشکل اقدام کند

بلاتکلیفی مسکن مهر در همدان /استاندار برای حل مشکل اقدام کند
رضا عباسی، با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر شهر دمق در استان همدان، بلاتکلیف هستند گفت: استاندار شخصا برای حل مشکل اقدام کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عباسی، عضو شورای شهر دمق در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: با وجود تکمیل لیست متقاضیان مسکن مهر دمق و اجرای تعهدات ادارات آب، برق و گاز اما همچنان این پروژه در حالت بلاتکلیفی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به اینکه شبکه های خدماتی و شهردای نیز به تعهد خود برای جدول گذاری و زیرسازی معابر اقدام نموده اند، ادامه داد: متاسفانه علی رغم گذشت ۱۸ ماه از جلسه کارگروه مسکن شهرستان رزن با موضوع مسکن مهر دمق، هنوز بانک مسکن برای صلح با انبوه ساز و واگذاری واحدها به صورت تک مالکی و افزایش وام به نتیجه نرسیده است.

,

عباسی با اشاره به افزایش قیمت مصالح، افزود: این در حالی است که قیمت مصالح روز به روز در حال افزایش است و شهر دمق با کمبود واحد مسکونی روبروست.

,

عضو شورای اسلامی شهر دمق ادامه داد: این موضوع به صورت مستمر از طریق بنیاد مسکن، بانک مسکن، دفتر امور شهری و شوراها استانداری ، فرمانداری شهرستان پیگیری ولیکن  هنوز اقدام عملی صورت نگرفته است.

,

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، گفت: طبق تصمیم دولت پرونده مسکن مهر امسال می بایست بسته شود اما مسکن مهر دمق همچنان بلاتکلیف است.

,

عباسی در پایان گفت: از استاندار محترم استان درخواست می کنیم شخصا برای حل این موضوع ورود پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه