اخبار داغ

در اسدآباد برگزار می شود؛

اجرای ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در دهه ولایت

اجرای ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در دهه ولایت
کبری صفایی از اجرای ۲۰ برنامه فرهنگی در دهه ولایت امسال در اسد آباد خبر داد و گفت: مسابقه عکس از جشن های خانوادگی با شعار «من ولاییم» و مسابقه کنابخوانی از جمله این برنامه ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کبری صفایی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از برگزاری برنامه‌های دهه ولایت خبر داد و اظهار کرد: عید غدیر امسال باید متفاوت تر از سال های گذشته باشد و تلاش ما این است که فرهنگ غدیر را بشناسیم و به فررندان و نسل آینده انتقال دهیم چرا که همه مدافع ولایت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی نقش مادران و خواهران را در بزرگداشت این عید خجسته کلیدی خواند و افزود: همه باید با همت و تلاش وارد عرصه شوند و فعالیت کنند.

,

صفایی حوزه علمیه خواهران را به عنوان منبع و مرجع برای تولید محتوا در فضای مجازی معرفی کرد و گفت: حوزه می‌تواند با همکاری تبلیغات اسلامی نسبت به تولید محتوا اقدام و در ۸۰ گروه فضای مجازی نشر دهد.

,

وی از تدوین ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی توسط حوزه علمیه خواهران در اسدآباد در دهه ولایت خبر داد و گفت: این برنامه ها شامل برگزاری ختم قران و صلوات، برگزاری مسابقه متن ادبی خاطره، پخت کیک و شیرینی، نقاشی ویژه کودکان، عکس از جشن های خانوادگی با شعار «من ولاییم» و «من ماسک میزنم»، عیادت ودلجویی از بیماران و کادر درمان بیمارستان و مسابقه کتابخوانی است.

,

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اسدآباد همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی در این دهه خبر داد و افزود: این مسابقه از منظومه مقام معظم رهبری است که در کانال مدرسه بارگذاری خواهد و با طرح سوال از آن مسابقه برگزار می‌شود که به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه