اخبار داغ

امام جمعه مینودشت:

دشمن به دنبال ناامید کردن ملت ایران از حکومت است/ شکست تحریف واقعیت ها از سوی دشمنان، اراده ملت و مسئولین را می طلبد

دشمن به دنبال ناامید کردن ملت ایران از حکومت است/ شکست تحریف واقعیت ها از سوی دشمنان، اراده ملت و مسئولین را می طلبد
حجت الاسلام رضا کشیری گفت: دشمن با تحریف واقعیت ها و وارونه نشان دادن اوضاع کشور، به دنبال مایوس کردن ملت و القای اینکه کشور به بن بست رسیده است؛ می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام رضا کشیری، امام جمعه شهرستان مینودشت در گفتگو با گلستان ما، گفت: دشمن با تحریف واقعیت ها و وارونه نشان دادن اوضاع کشور، به دنبال مایوس کردن ملت و القای اینکه کشور به بن بست رسیده؛ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: این تحریف ها با هدف وادار کردن نظام جمهوری اسلامی به مذاکره و در نهایت تضعیف جمهوری اسلامی ایران در عرصه های هسته ای، نظامی و فروپاشی اقتصاد کشور است.

,

حجت الاسلام کشیری تاکید کرد: وابستگی به بیگانگان جز سوزاندن فرصت ها و عقب ماندگی در زمینه های مختلف، ثمری برای کشور ندارد و در عوض فاصله گرفتن از این وابستگی ها و توجه به ظرفیت ها داخل و اقتصاد مقاومتی می تواند باعث شکوفایی استعدادهای کشور شود.

,

وی حاصل توجه به ظرفیت های بالقوه کشور را پیشرفت در حوزه هسته ای، ساخت جت آموزشی و موارد متعددی دانست و گفت: مسلما عواقب مذاکره با آمریکا همانطور که در برجام نیز اتفاق افتاد؛ نابودی بخش عظیمی از تلاش ها و اقدامات انجام گرفته در عرصه های مختلف خواهد بود که این موضوع یکی از اهداف اصلی استکبار است.

,

امام جمعه مینودشت اشاره ای به حوادث و اتفاقات آمریکا داشت و تاکید کرد: بیکاری ۴۵ میلیون آمریکایی و موج اعتراضات در آمریکا حاکی از نارضایتی مردم از این حکومت و نظام است و باتوجه به تنفر جهانیان از آمریکا و سیاست های خصمانه آن، مسلما تا نابودی استکبار جهانی چیزی باقی نمانده است.

,

وی در پایان متذکر شد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنرانی عیدانه خویش بر تصمیمات ستاد ملی کرونا در خصوص نحوه برگزاری و پروتکل های بهداشتی تاکید داشتند؛ ما نیز برای حفظ جان مردم در ایام محرم باید از تصمیمات و قوانین ستاد ملی کرونا پیروی کنیم تا به این واسطه گامی در کاهش شیوع ویروس کرونا برداشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه