اخبار داغ

استاندار مرکزی:

شورای هماهنگی تبلیغات خاطرات خوبی از روزهای اوج انقلاب در ذهن مردم ماندگار کرده است

شورای هماهنگی تبلیغات خاطرات خوبی از روزهای اوج انقلاب در ذهن مردم ماندگار کرده است
استاندار مرکزی گفت: همه مردم با شورا هماهنگی تبلیغات یک ارتباط نزدیک و صمیمانه دارند و خاطرات خوبی از نقطه‌های اوج انقلاب در ذهنشان ماندگار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی امروز به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خادمین صادق مردم هستند که در طول این چهل سال با خدمات فرهنگی که ارائه دادند ماندگاری بسیار مطلوب از خاطرات شیرین انقلاب را در ذهن مردم ایجاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

آقازاده اظهار کرد: سالروز تأسیس این نهاد فرصت بسیار مناسب برای تجلیل از زحمات این شورا و اعضای خدمتگزار است که خوشبختانه توانسته‌اند فرهنگ انقلابی و جهادی را در بین مردم ایجاد کنند.

,

وی ادامه داد: همه مردم با شورا یک ارتباط نزدیک و صمیمانه دارند و خاطرات خوبی از نقطه‌های اوج انقلاب در ذهنشان ماندگار شده که شورا به‌خوبی نشان داده ۴۰ سال در کنار مردم و همراه آنها بوده است.

,

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تحکیم پایه‌های انقلاب بخش عمده‌ای از  آن به تقویت فرآیند فرهنگی مردم برمی‌گردد بیان کرد: یکی از ارکان تقویت شاکله این فرآیند شورای هماهنگی است و خوشبختانه فرهنگ‌سازی مطلوبیت میان مردم ایجاد کرده است.

,

آقازاده بابیان اینکه هرسال که از عمر این شورا و هر دوره‌ای که از انقلاب می‌گذرد نقش بارز شورا و تأثیرات آن در باورهای مردم ملموس‌تر و واضح‌تر می‌شود ادامه داد: در طول این سال‌های اخیر که مناسبت‌های زیادتری داشته‌ایم مردم همواره با یک‌شور و نشاط ویژه‌ای درصحنه حاضر می‌شدند که نمونه آن راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته است و این مرهون تلاش‌های شورا برای فضایی است که ایجاد کرده.

,

وی افزود: خوشبختانه شورای هماهنگی در طی این سال‌ها همواره به ابتکارات و استفاده از ابزارها توجه ویژه داشته و توانسته از این ابزار به‌خوبی برای ایجاد فرهنگ انقلابی استفاده کند که بسیار قابل‌تقدیر است.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: هرساله شاهد هستیم حضور مردم در راهپیمایی‌های ملی گرم‌تر و پرشورتر است و هرسال پرجمعیت‌تر و جمعیت جوان‌تر در راهپیمایی‌ها حاضر می‌شوند که این نشان‌دهنده ابتکارات و به ثمر نشستن زحمات شورا است.

,

وی با تأکید بر اینکه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در طول انقلاب و همراهی مردم انقلابی، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است گفت: اینکه امروز مردم به رهبری انقلاب وفادار هستند و همه ایشان را فصل الخطاب می دانند نشان از برگ برنده جمهوری اسلامی و انتخاب دقیق جانشین صالح امام است که طبق نیاز انقلاب ایشان انتخاب شدند و باید قدر چنین نعمتی را به خوبی بدانیم.

,

آقازاده اضافه کرد: امروز علیرغم مظلومیت جمهوری اسلامی همه دنیا اذعان دارند نظام جمهوری اسلامی صد درصد مردمی و بر پایه عدالت بنا شده است.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: شورای هماهنگی استان مرکزی در بین استان های کشور جایگاه بسیار خوب و مطلوبی دارد و امروز شاهد گسترش موج جدیدی از فرهنگ انقلابی در بین مردم و جوانان هستیم که بخشی از آن به تلاش های شورای هماهنگی برمی گردد که قابل تقدیر است.

,

وی افزود: متأسفانه بیماری کرونا راهپیمایی و حضور یکپارچه مردم را در روز قدس امسال تحت تأثیر خود قرار داد اما فعالیت های محتوایی شورای هماهنگی، سایر نهادها و مردم در فضای مجازی خلاء حضور مردم را جبران کرد.

,

آقازاده اظهار کرد: امروز با گسترش شیوع موج دوم کرونا شاهد هستیم کلیه مراسمات فرهنگی و همایش ها تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته اند که متاسفانه نمی توانیم همانند گذشته مراسمات را پرشور برگزار کنیم اما مردم می توانند با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی از این شرایط بیرون بیاییم.

,

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مدیریت کرونا نیازمند همراهی و همکاری همه اقشار مردم با مسئولین است که اگر این اتفاق بیفتد قطعا در برگزاری مراسمات همچون محرم بهتر می توانیم تصمیم گیری و عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه