اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:

رزمایش کمک مومنانه از مصادیق انقلابی‌گری است

رزمایش کمک مومنانه از مصادیق انقلابی‌گری است
کامرانی گفت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه یکی از مصادیق انقلابی گری است، کسانی که خود را انقلابی می‌دانند باید پای کار بیاید و برای برطرف کردن مشکلات مردم در خصوص بیماری کرونا پیش‌قدم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با دعوت از عموم مردم برای پیوستن به رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: یکی از عواملی که باعث حفظ و بقای هر جامعه می‌شود همکاری وهمگرای اقشار مختلف مردم نسبت به یکدیگر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , هرمز,

وی افزود: هر کشوری که توانسته عملکرد بهتری در خصوص به وجود آوردن حس نوع دوستی در بین مردم خود داشته باشد ثبات آن جامعه بیشتر است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که همیشه مورد توجه ایشان بوده اقشار آسیب دیده جامعه است.

,

کامرانی تاکید کرد: رزمایش بزرگ کمک مومنانه یکی از مصادیق انقلابی گری است وکسانی که خودرا انقلابی می دانند باید پای کار بیاید و برای برطرف کردن مشکلات مردم در خصوص بیماری کرونا پیش قدم باشند.

,

وی با بیان اینکه برخی از مردم به دلیل شیوع این ویروس منحوس شغل آنها دچار آسیب شد و معیشت آن ها به خطر افتاد به همین خاطر باید برای یاری رسانی به انها هم گام با نهاد های انقلابی اقدام کرد.

,

این پروفسور هرمزگانی تصریح کرد: متاسفانه وضعیت اقتصادی کشور بغرنج است ازیک سو تحریم های خارجی دشمنان و طرفی سوء مدیریت های داخلی باعث رکورد اقتصادی در کشور شده است و با این شرایط نیاز است بنابر درخواست رهبر معظم انقلاب همانطور که در مرحله نخست رزمایش حضور پرشور مردم داشتند در مرحله دوم هم حماسه دیگر به پا کنند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس تشکیل نهضت به وجود آمده مواسات و همدلی در کشور را نه تنها مختص به ایام کرونا دانست و گفت: این قراگاه ها می‌تواند در عرصه های مختلف وبحرانها یاری رسان مردم مستضعف باشند.

,

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه باعث حیرت جهانیان شده است ،تصریح کرد: رمز موفقیت این طرح آموزه های دین مبین اسلام همچون خمس،زکات و صدقه است و وجود این عناصر باعث تقویت و موفقیت این رزمایش شده است.

,

کامرانی یکی دیگر عوامل موفقیت این رزمایش را در کشور حس نوعدوستی و فرهنگ غنی مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: ایرانیان با برگرفته از تمدن کهن خود دارای فرهنگی غنی هستند و روحیه همگرای و یاری رسانی در مردم وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه