اخبار داغ

در گفتگو با دادستان یاسوج مطرح شد؛

سرانجام ساخت و سازهای غیرمجاز در سروک یاسوج

سرانجام ساخت و سازهای غیرمجاز در سروک یاسوج
علی ملک‌حسینی با اشاره به اختیارات قانونی جهاد کشاورزی جهت برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی در سروک، تاکید کرد: مرجع قضایی دستور لازم را جهت برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه سروک را را به جهاد کشاورزی اعلام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ملک حسینی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص ساخت‌وسازهای غیر مجاز در سروک گفت: ساخت و سازهای سروک مربوط به سال های گذشته است، اما شورای تامین بیان کرده است در خصوص آنها  اقدامی صورت نگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دادستان مرکز استان با اشاره به اختیارات قانونی جهاد کشاورزی جهت برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی در سروک، تاکید کرد: مرجع قضایی دستور لازم را جهت برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه سروک را را به جهاد کشاورزی اعلام کرده است.

,

وی گفت: در شرایط حاضر برای حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از ساخت سازهای جدید با اینکه چندین مصوبه  در شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از وقوع جرم برای حفظ وجود دارد، اما مشاهده می شود ساخت و سازهای جدید در اراضی کشاورزی صورت می گیرد.

,

دادستان مرکز استان در ادامه افزود: هر زمان جهاد کشاورزی استان جهت تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در سروک اعلام آمادگی کرد، نماینده‌ای معرفی شد اما معارضات شدید محلی و نظر شورای تامین برای توقف تخریب صادر شد.

,

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز سروک در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در شرایط حاضر اقداماتی مانند پایش، گشت، کنترل، مکاتبه با دهیاری جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سروک صورت گرفته است، و اکنون ساخت و ساز جدیدی صورت مشاهده نشده اما ساخت و سازهای قدیمی هنوز باقی هستند.

, صبح زاگرس,

احسان نعمتی با اشاره به سامانه 131 جهت گزارش ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: مردم می توانند در هر نقطه ای از استان تخلفات مربوطه به ساخت و ساز را گزارش کنند تا جهت پیگیری اقدام شود.

,

نعمتی در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر یاسوج افزود: در حاشیه شهر ساخت و سازهای غیرمجازی وجود داشت، که  اقداماتی از جمله اینکه قراردادهای آن جمع آوری، و تعهد گرفته و ادامه فعالیت آنها متوقف شد.

,

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان با سامانه 131 جهت پیگیری ساخت و سازهای غیر مجاز تماس بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه