اخبار داغ

قالیباف :

پروتکل‌های بهداشتی در کنکور دکتری رعایت نشد / ضرورت به تعویق افتادن کنکور تا بعد زمان پیک کرونا

پروتکل‌های بهداشتی در کنکور دکتری رعایت نشد / ضرورت به تعویق افتادن کنکور تا بعد زمان پیک کرونا
رئیس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع جهش تولید که خواسته مقام معظم رهبری است، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قالیباف:محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، عید سعید قربان را به ملت ایران تبریک گفت 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود با گلمه مندی از رعایت نشدن وعده هایی که حول مراعات پروتکل های بهداشتی در کنکور دکتری داده شد و در عین حال به آنها عمل نشد، گفت :  لازم است اشاره کنم که پروتکل‌های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری دکتری رعایت نشد و متأسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد و بی‌توجهی‌های تأسف‌آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی‌های دقیق‌تر و پیگیری است.
, رئیس مجلس شورای اسلامی,
 
,
 
,
وی اظهار داشت: این کوتاهی‌ها، نگرانی مردم در خصوص برگزاری کنکور سراسری را بیشتر کرده و بسیاری از نمایندگان شنونده نگرانی‌های والدین درباره سلامت فرزندان خود بودند. به نظر می‌رسد تعویق برگزاری زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک‌تر شدن هوا که امکان استفاده از به مدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد.
,
قالیباف تأکید کرد: سلامت دانش‌آموزان عزیز ما خط قرمز مجلس است و کمیسیون‌های بهداشت و آموزش وظیفه دارند تا اطمینان از رعایت بهترین تصمیم در این خصوص و مطالبات مردم را از مسئولان ذیربط پیگیری کنند.
,
 
,
منبع : مهر 
,
انتهای پیام / 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه