اخبار داغ

مسئول ستاد غدیر سبزوار خبر داد؛

طبخ و توزیع 35 هزار پرس غذا در دهه ولایت در سبزوار

طبخ و توزیع 35 هزار پرس غذا در دهه ولایت در سبزوار
شمس‌آبادی از طبخ و توزیع 350 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدر در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد شمس‌آبادی، مسئول ستاد غدیر سبزوار در گفت و گو با صبح توس؛ بابیان اینکه اطعام روز غدیر ازجمله مهم‌ترین سفارش‌ها و روایات در خصوص بزرگداشت این عید است اظهار داشت: خوشبختانه باهمت همگانی بین شهروندان بیش از 35 هزار غذای گرم طبخ و در بین مردم توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه این حرکت 5سال متوالی است که همزمان با ایام دهه ولایت در سبزوار و به‌صورت متمرکز و مردمی انجام می‌شود تصریح کرد: در ابتدای آغاز این حرکت به همت جمعی از خادمین شهدا در سال 94 در حدود 500 پرس غذا آماده و در بین در بین مردم توزیع شد .

,

شمس‌آبادی در ادامه بابیان اینکه با توجه به شرایط ویژه کشور و شیوع ویروس کرونا و همچنین نیاز جدی به حفظ پروتکل‌های بهداشتی غذاهای تهیه‌شده دربسته‌های بهداشتی و با رعایت تمامی موازین بهداشتی به‌صورت محله محور توزیع خواهد شد.

,

مسئول ستاد غدیر سبزوار در ادامه با شاره به اینکه این حرکت و جمع‌آوری مبالغ به‌صورت کمک‌های مردمی در قابل کمک‌های مؤمنانه بوده است تصریح کرد: بیش از 4میلیارد ریال هزینه طبخ و توزیع غذاهای گرم در دهه ولایت خواهد بود.

,

وی بابیان اینکه علاوه بر توزیع 35 هزار غذای گرم از تهیه و توزیع 110هزار نان در بین همشهریان نیز خبر داد و افزود: پروسه این توزیع نیز به‌گونه‌ای است که تمام نانوایی‌های سطح شهر در این امر مشارکت داده‌شده‌اند به‌گونه‌ای که افراد بن‌های نان را که از قبل تهیه‌کرده‌اند را به هرکدام از نانوایی سطح شهر تحویل دهند می‌توانند نان متبرک غدیر را تهیه کنند.

,

شمس‌آبادی در ادامه به  برگزاری جشن‌های خیابانی و راه‌اندازی کاروان‌های شادی در این ایام اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شرایط شیوع کرونا اجازه تجمع بیش از 10نفر را نمی‌دهد جشن‌ها به‌صورت برگزاری کاروان‌های شادی در سطح شهر و با عبور از محلات مختلف انجام می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه