اخبار داغ

بانوی ورزشکار کُردستانی مدال طلای خود را برای خرید تجهیزات پزشکی اهدا کرد

بانوی ورزشکار کُردستانی مدال طلای خود را برای خرید تجهیزات پزشکی اهدا کرد
شینا مرادیان قهرمان تکواندوکاران نوجوان کشور مدال طلای مسابقات قهرمانی و ۱۰ میلیون ریال وجه نقد برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی (ره) اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کردتودی، مدیر بیمارستان امام خمینی (ره)  دیواندره روز یکشنبه در حاشیه این مراسم با تقدیر از اقدام نیکوکارانه این ورزشکار اظهار داشت: این کمک در راستای مهار ویروس کرونا و تامین نیازهای بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی (ره) از سوی خانم مرادیان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

جمال باقری اضافه کرد: این مبلغ و مدال طلا برای خرید تجهیزات مورد نیاز بخش ایزوله با همکاری ورزشکار خیر هزینه خواهد شد.

,

وی با قدردانی از این اقدام خیر و کار انساندوستانه افزود: از همه خیرین درخواست کمک برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا داریم و از عموم مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و با رعایت بهداشت فردی و عمل به توصیه ستاد مقابله با کرونا شرایطی فراهم کنند تا با کمترین آسیب از این بحران عبور کنیم.

,

شنیا مرادیان قهرمان تکواندو نوجوانان کشور هم گفت: همه ما وظیفه داریم برای مهار ویروس کرونا به کادر درمان کمک کنیم.

,

وی افزود: مدال طلایی خود را که هفته پیش در مسابقاتی که به صورت آنلاین برگزار شده بدست آوردم امروز برای کمک به کادر درمان بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی (ره) همراه با ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به عنوان کار کوچکی در قبال فداکاری کارکنان این بخش هدیه کردم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه