اخبار داغ

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد :

لزوم توزیع مواد غذایی نذری محرم به صورت جیره خشک / ماسک می تواند نذر مناسبی در ایام محرم باشد

لزوم توزیع مواد غذایی نذری محرم به صورت جیره خشک / ماسک می تواند نذر مناسبی در ایام محرم باشد
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت استفاده از ماسک در پیشگیری از بیماری کووید_۱۹، گفت: برخی نیازمندان قادر به تهیه ماسک نیستند و حتی امکانات لازم در منزل برای ساخت یک ماسک خانگی را هم ندارند؛ بنابراین عزاداران حسینی نذر ماسک را اولویت اصلی برای نذری دادن در ایام محرم در نظر بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیما سادات لاری ، با اشاره به نزدیکی ایام‌ محرم و تمایل افراد به نذری دادن، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا و در پیش داشتن ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، به مردم و عزادارانی که قصد توزیع نذری دارند، توصیه می‌کنیم نذری و مواد غذایی را به صورت جیره خشک در اختیار نیازمندان و فقرا قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: همچنین یکی از پیشنهادات امسال که در راستای سلامت جامعه مطرح شده، نذر ماسک است. به مردم توصیه می‌کنیم نذر خود را با در اختیار گذاشتن ماسک برای افرادی که توانایی خرید ماسک یا تهیه ماسک خانگی را ندارند، ادا کنند. باید توجه کرد که برخی نیازمندان قادر به تهیه ماسک نیستند و حتی امکانات لازم در منزل برای ساخت یک ماسک خانگی را هم ندارند. از طرفی انجام توصیه‌ها و تشویق به استفاده از ماسک در شرایط فعلی می‌تواند سلامت جامعه را تضمین کند، بنابراین نذرشان را با در اختیار گذاشتن ماسک به نیازمندان انجام دهند.
,
 
,
لاری تاکید کرد: در شرایط فعلی که بیماری کووید _19 هیچ واکسن و دارویی ندارد، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری‌ها و همچنین رعایت بهداشت و شست‌وشوی مداوم دست‌ها تنها راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا محسوب می‌شود. در این شرایط افراد می‌توانند نذر ماسک را اولویت اصلی برای نذری دادن در نظر بگیرند.
,
 
,
انتهای پیام/ا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه