اخبار داغ

نماینده کیار:

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درآمد پایداری ندارند

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درآمد پایداری ندارند
نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداری ها و دهیاری ها درآمد پایدار ندارند و با توجه به اینکه لایحه درآمد پایدار شهری چندین بار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شده است انتظار می‌رود تصویب نهایی آن تسریع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ رحمت اله حکمی شلمزاری نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان در جلسه با نمایندگاه مجلس، با اشاره به اینکه قانون شوراهای اسلامی منسوخ شده است گفت: شوراهای اسلامی پس از 20 سال از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفته‌اند لذا قوانین فوق نیاز به راستی‌آزمایی و اصلاح دارد.
 
وی با اشاره به مشکل عدم درآمدزایی پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: با توجه به اینکه لایحه درآمد پایدار شهری چندین بار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شده است انتظار می‌رود تصویب نهایی آن تسریع شود.
 
حکمی شلمزاری با اشاره به کمبود تخصیص‌های اعتباری به شهرداری ها و دهیاری‌ها افزود: درآمد شهرداری‌ها یا از بهای خدمات است و یا جذب سرمایه‌گذاران، در شهرهای کوچک که مجتمع‌های فرهنگی، گردشگری و ... جهت دریافت بهای خدمات و جذب سرمایه‌گذار نیست این شهرها درآمدی نداشته که انتظار می رود در سطح ملی استان هایی که محروم هستند جهت تخصیص اعتبار به صورت ویژه تخصیص ها پیدا کنند.
 
نماینده شهرستان کیار در شورای اسلامی استان معضل نارضایتی مردم از اعمال ماده 101 قانون شهرداری، عدم تکمیل جاده شهرکرد-شلمزار-ناغان، پروژه ناتمام استخر شنای شهر شلمزار را از دیگر معضلات این شهرستان برشمرد و گفت: با شروع سال تحصیلی جدید امیدواریم پوشش‌دهی اینترنت در اقصی نقاط استان به 100 % رسیده تا کلیه دانش آموزان از آموزش‌های مفید و لازم برخوردار شوند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه