اخبار داغ

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو اعلام کرد:

افزایش شمار مسافران مترو در پی لغو طرح ترافیک

افزایش شمار مسافران مترو در پی لغو طرح ترافیک
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو اعلام کرد که با وجود عدم اجرای طرح ترافیک در پایتخت، تعداد مسافران مترو کاهش نیافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرنوش نوبخت در خصوص آمار مسافرین شبکه مترو در پی لغو اجرای طرح ترافیک گفت: از روز گذشته (شنبه، ۱۱ مردادماه) اجرای طرح ترافیک بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا لغو شد و انتظار می‌رفت که تعداد مسافرین شبکه حمل و نقل مترو نیز کاهش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اعلام آمار مسافرین روز گذشته (شنبه) مترو گفت: نکته قابل توجه این است که با وجود اینکه اجرای طرح ترافیک از روز گذشته لغو شده اما روز گذشته تعداد مسافرین مترو از سه‌شنبه و چهارشنبه هفته قبل که طرح ترافیک اجرا می‌شد، بیشتر بوده است و به عبارتی دیگر در روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته مسافران مترو کمتر از تعداد مسافران روز گذشته بودند.
,
 
,
نوبخت با بیان اینکه آمار مسافران مترو دیروز و امروز (شنبه و یکشنبه) نسبت به روزهای دیگر که طرح ترافیک اجرا می‌شد تغییر چشمگیری نکرده و هنوز سقف مسافران مترو همان ۸۲۰ هزار نفر است، گفت: شبکه مترو از اینکه تعداد مسافران کمتر شود استقبال می‌کند چرا که می‌توانیم فاصله‌گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه مترو همچنان با قدرت و حداکثر ظرفیت به ارائه خدمات مشغول است، گفت: سرفاصله حرکت قطارها همان سه و نیم دقیقه است و برخی شایعات مبنی بر اینکه تعداد قطارها را کم کردیم، صحت ندارد.
,
 
,
منبع: ایسنا
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه