اخبار داغ

ورزشکاران برجسته کشوری به پویش "به وقت روشنایی" پیوستند؛

مردم را به کمپین «به وقت روشنایی» دعوت می‌کنم

مردم را به کمپین «به وقت روشنایی» دعوت می‌کنم
ورزشکاران نامی سراسر ایران از مردم دعوت کردند تا با پیوستن به پویش "به وقت روشنایی" روزانه 15 دقیقه در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با افزایش دمای هوا که موجب افزایش چشمگیر مصرف برق در سراسر کشور شده است، پویش "به وقت روشنایی" از مردم می‌خواهد تا با 15 دقیقه خاموش کردن کولرهای منازل در طول روز، کمک شایانی به صرفه‌جویی برق کشور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به همین منظور علاوه بر هنرمندان، ورزشکاران برجسته کشوری نیز برای پیوستن به پویش به وقت روشنایی از مردم دعوت کردند.

,

ذبیح اله پورشیب، قهرمان کاراته جهان:

,

ذبیح اله پورشیب، قهرمان کاراته جهان:

,

صرفه‌جویی در مصرف برق با پویش "به وقت روشنایی"/ مردم با شرکت در این پویش مانع خاموشی‌ها شوند

, صرفه‌جویی در مصرف برق با پویش "به وقت روشنایی"/ مردم با شرکت در این پویش مانع خاموشی‌ها شوند,

"ذبیح اله پورشیب"، قهرمان مسابقات کاراته ایران وجهان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در حال حاضر برای مسابقات داخلی وخارجی مشغول تمرین هستیم که امیدوارم نتایج خوبی بدست آوریم.

, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: ویروس کرونا باعث رقم خوردن بسیاری از مشکلات در سطح جامعه شده که عده ای را بیمار و برخی از کسب وکارها را با مشکل مواجه کرده که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس منحوس از جامعه ایران وجهان ریشه کن شود.

,

پورشیب در ادامه گفت: در فصل تابستان مصرف برق بالا رفته وباعث به وجود آمدن مشکلاتی در سطح کشور می شود.

,

قهرمان مسابقات کاراته ایران وجهان خاطرنشان کرد:واقعیت این است که زیرساخت های کشور توان پاسخ دهی به مصرف بالا را ندارند وبه همین جهت از این رویه ادامه داشته باشد مجبور به قطع برق برای ساعاتی خواهند بود.

,

وی یادآورشد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر زمانی که مردم به میدان آمده اند موفقیت های بزرگی به دست آمده است وامروز هم اگر مردم با پویش به وقت روشنایی در اوج پیک مصرف فقط 15 دقیقه کولر را خاموش کند نتایج شگفت انگیزی رقم خواهد خورده  وبه میزان قابل توجهی از بودجه کشور صرفه جویی شده ودیگر نیازی به قطع برق نیست.

,

پورشیب بیان داشت: اگر پنج میلیون نفر دراین پویش شرکت کنند بودجه ای برابر بودجه آموزش وپرورش وحتی برابر بودجه عمرانی کشور صرفه جویی خواهد شد که رقم شگفت انگیزی است وبا همدلی وهمکاری مردم می توان به آن دست یافت.

,

این ورزشکار ایلامی تصریح کرد:با وحدت وهمدلی مردم هم می توان بروضعیت مصرف برق غلبه کرد وهم ویروس کرونا را شکست داد وقطعا این امر امکان پذیربوده ومی توان به آن دست یافت.

,

حمید رضا کنعانی، کمک داور  لیگ برتر فوتبال کشور:

فرهنگ سازی الگوی مصرف بهینه با پویش "به وقت روشنایی"

,

حمید رضا کنعانی، کمک داور  لیگ برتر فوتبال کشور:

,

فرهنگ سازی الگوی مصرف بهینه با پویش "به وقت روشنایی"

,

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، حمید رضا کنعانی، کمک داور  لیگ برتر فوتبال کشور در این زمینه به خبرنگار زرین خبر، گفت: همه ما وظیفه داریم در راستای رعایت الگوی مصرف برق گام برداریم.

وی افزود: هر خانواده ای با خاموش کردن یک لامپ در خانه می تواند سهم بسزایی در کاهش مصرف برق در سطح کشور داشته و در نتیجه از خاموشی و قطعی برق جلوگیری شود.

کنعانی با بیان اینکه باید همه دست به دست هم داده و صنعت برق را یاری کنیم، تصریح کرد: بنده ضمن پیوستن به پویش “به وقت روشنایی” ، از مردم عزیز کشور و همشهریانم می خواهم تا به این کمپین بپیوندند.

این کمک داور ملی فوتبال هم چنین بر لزوم فرهنگ سازی در راستای رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره و اظهار کرد: خانواده ها باید با فرهنگ سازی و آموزش به فرزندان خود مصرف برق و یا در سایر زمینه ها مانند مصرف آب و… به وظیفه خود عمل کرده و مصرف انرژی را به حداقل برسانند.

محمد پورباقر، داور لیگ برتر فوتبال کشور:

مردم با صرفه جویی مانع از خاموشی شوند

محمد پورباقر، داور لیگ برتر فوتبال کشور نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر ضمن پیوستن به پویش “به وقت روشنایی” ی، گفت: همه وظیفه داریم در این روزها گرم و کرونایی در کشور، دست به دست هم دهیم و با کاهش مصرف برق و رعایت الگوی مصرف، صنعت برق را یاری کنیم.

وی با بیان اینکه کولر یکی از وسایل پرمصرف برقی در این ایام است، افزود: با خاموش کرد ۱۵ دقیقه ای کولر در ساعات اوج مصرف می توان علاوه بر کاهش مصرف برق، از خاموشی ناخواسته نیز جلوگیری کنیم.

این داور لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: از عموم همشهریان و هموطنان می خواهم تا از استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت اوج مصرف برق خودداری کرده و با رعایت الگوی مصرف برق به نقش خود در این زمینه عمل کنند.

سیدعلی کریمی، کاراته کار ملی‌پوش و کاپیتان تیم ملی کاراته امید ایران:

کاهش خاموشی با مصرف بهینه برق

سید علی کریمی کاراته کار ملی پوش و کاپیتان تیم ملی کاراته امید ایران نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: بنده نیز به پویش “به وقت روشنایی” می پیوندم و از عموم مردم و همشهریان و ورزشکاران نیز می خواهم به این کمپین ملحق شوند.

وی با بیان اینکه همه ساله با افزایش دمای هوا شاهد افزایش مصرف برق در کشور هستیم، افزود: هریک از ما می توانیم با مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف، شاهد کم شدن خاموشی‌ها باشیم.

کریمی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مسئولان، صرفه جویی در مصرف برق علاوه بر کاهش خاموشی ها در صرفه جویی منابع مالی نیز نقش دارد، اظهار کرد: از منابع حاصل از محل صرفه جویی در مصرف برق می توان در امر محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور بهره برد.

مسعود خاکی، رکابزن ملی‌پوش:

پویش به وقت روشنایی؛ فرصتی برای خدمت به محرومان

مسعود خاکی رکابزن ملی پوش میاندوآبی و رکورددار جوانان کشور در رشته استقامت جاده نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اعلام پیوستن خود و خانواده اش به پویش “به وقت روشنایی”، گفت: از همه همشهریان، ورزشکاران و همچنین مردم عزیز کشورمان درخواست دارم تا با پیوستن به پویش “به وقت روشنایی” در مصرف برق صرفه جویی کنند.

وی با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف برق لازمه عبور از پیک بار مصرف بدون خاموشی است، افزود: هر خانواده ایرانی می تواند با مدیریت مصرف بهینه برق به نقش خود در پکم شدن خاموشی‌ها عمل کند.

خاکی با اشاره به اینکه راهکارهای مدیریت مصرف برق بارها توسط مسئولان در تلویزیون و رسانه ها اعلام شده است، اظهار کرد: خاموش کردن ۱۵ دقیقه‌ای کولر در ساعت‌های اوج مصرف که بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ بوده، خاموش کردن لامپ های اضافی در خانه و یا محل کار، استفاده از لامپ های کم مصرف، قرار دادن دمای کولر روی  ۲۴ درجه و …. نقش زیادی در مدیریت و کاهش مصرف برق دارد.

این رکابزن ملی پوش میاندوآبی تصریح کرد: صرف منابع حاصله از کاهش مصرف برق در راستای پویش “به وقت روشنایی” در محرومیت زدایی در مناطق مختلف، قدم خیری است که هر یک از ما می توانیم در این کار خیر با تنها ۱۵ دقیقه خاموش کردن کولر در پیک گرما سهیم باشیم.

حسین بادامکی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال:

مردم را به کمپین «به وقت روشنایی» دعوت می‌کنم

حسین بادامکی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با  صبح توس، با اشاره به راه‌اندازی کمپین «به وقت روشنایی» اظهار داشت: مردم باید بدانند که با صرفه‌جویی در مصرف انرژی از هزینه‌های دولتی کاسته شده و همان مبالغ در جای دیگری مورداستفاده قرار می‌گیرد و لازمه توسعه و پیشرفت کشور صرفه‌جویی است لذا همه مردم را به این پویش دعوت می‌کنم.

وی افزود: جدا از بحث صرفه‌جویی در مصرف انرژی، وظیفه هر ایرانی است که با رعایت مصرف برق، ازخودگذشتگی کرده و با مردم مناطقی که در گرمای شدید و نیز بدون برق به سر می‌برند همدردی کند.

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: چنین پویش‌هایی برای ترغیب مردم به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند ولی بایستی بدون نتیجه رها نشود و به‌صورت مداوم پیگیری‌ها و پویش‌های حمایتی جدید از این طرح شکل بگیرد.

وی افزود: وقتی مردم با این پویش متوجه شوند که مبلغ انرژی صرفه‌جویی شده حتی در مدت‌زمان یک ربع می‌تواند چه تعداد لبخند بر لبان کودکان مناطق محروم  آورد، قطعاً با رعایت تمام راهکار‌های ممکن برای کاهش مصرف برق در ایام  تابستان سعی می‌کنند تا در این امر خیر سهیم باشند.

بادامکی با تأکید بر بحث شفاف‌سازی مخارجی که درنهایت این پروژه و پویش به مناطق محروم بخشیده می‌شود عنوان کرد: برای جلب اعتماد بیشتر و همراهی چندین برابری از این طرح بایستی نتایج، مقدار مبلغ و آمار مصرف برق در استان و همچنین آمار‌های کاهشی و افزایشی مصرف برق در طول این پویش صورت پذیر

محسن محمد سیفی قهرمان ووشو جهان:

قهرمان نامی ووشوی جهان به کمپین به وقت روشنایی پیوست

محسن محمد سیفی قهرمان نامی جهان با پیوستن به کمپین به وقت روشنایی به خبرنگار موج رسا; گفت: استفاده بهینه از انرژی برق باید در جامعه همه‌گیر شده و به فرهنگ عمومی مبدل شود.

وی با تاکید براینکه همه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای توسعه یافته به انرژی برق اهمیت ویژه‌ای قائل هستند که این نشان از اهمیت آن دارد افزود: اگرچه خیلی‌ها انرژی برق را مایه حیات نمی‌دانند ولی امروزه برای تداوم زندگی این انرژی مهم بوده و نیاز مهم بشر است.

این قهرمان زنجانی عنوان کرد: امروز اهمیت این انرژی تا جایی مهم است که مردم برای تامین مایه حیات نیز به انرژی برق نیاز دارند.

وی با تاکید بر موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی برق تاکید کرد: مسئله صرفه‌جویی در گرمای تابستان به صورت ویژه خودنمایی می‌کند که با رعایت مصرف در پیک بار می‌تواند صرفه اقتصادی بالایی برای کشور باشد و همچنین بی‌توجهی به مصرف نیز می‌تواند هزینه‌های گزافی برای کشور متحمل شود.

محمدسیفی با اشاره به اینکه اگر به میزان مصرف برق بی‌توجه باشیم به ویژه در زمان اوج گرما در تامین برق با مشکل مواجه می‌شویم ابراز کرد: مدیریت مصرف برق در ادارات و همچنین در منازل می‌تواند کمک شایانی در کاهش میزان مصرف داشته باشد و این اقدامات می‌تواند جلو خاموشی‌های احتمالی را بگیرد.

وی از مردم خواست به پویش "به وقت روشنایی" بپیوندند و با خاموش کردن تنها 15 دقیقه کولر خود در پیک بار مصرف که از ساعت 12 تا 16 بوده سهمی در کاهش مصرف انرژی برق داشته باشند ابراز کرد: اگر هر کس تنها 15 دقیقه کولر خود را در اوج مصرف خاموش نگه دارد سهم بزرگی در صرفه جویی مصرف انرژی برق خواهند داشت و کمک زیادی به کاهش مصرف برق می‌کنند.

قهرمان ووشو جهان به موضوع آگاهی بخشی به مردم در خصوص اثرات خاموشی برق اشاره و ابراز کرد: اگر مردم در جریان اثرات قطعی برق باشند و بدانند چه آسیبی به اقتصاد کشور و هموطنان‌مان به ویژه در مناطق گرمسیر وارد می‌شود قطعا در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند.

 

در ادامه مهسا جاور قهرمان زنجانی تیم‌ملی روئینگ نیز با پیوستن به کمپین به وقت روشنایی عنوان کرد: مدیریت مصرف انرژی برق  در تابستان یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه هزینه‌های زیادی صرف تولید انرژی برق می‌شود تاکید کرد: رسانه‌ها در فرهنگ سازی کاهش میزان مصرف برق در تابستان تاثیر گذاری بالایی دارند.

این قهرمان کشورمان تاکید کرد: ما در تابستان شاهد افزایش مصرف برق هستیم که می‌تواند مشکلاتی را برای کشورمان در تولید انرژی بوجود آورد که برای جلوگیری از وقوع این مشکلات باید علاوه بر کنترل منابع، مصرف برق را مدیریت کنیم و این امر نباید تنها به مشترکین خانگی یا صنعتی معطوف شود بلکه همه مردم باید همگام برای کاهش مصرف برق مشارکت داشته باشند.

,

به گزارش اروم نیوز به نقل از زرین خبر، حمید رضا کنعانی، کمک داور  لیگ برتر فوتبال کشور در این زمینه به خبرنگار زرین خبر، گفت: همه ما وظیفه داریم در راستای رعایت الگوی مصرف برق گام برداریم.

, اروم نیوز, زرین خبر,

وی افزود: هر خانواده ای با خاموش کردن یک لامپ در خانه می تواند سهم بسزایی در کاهش مصرف برق در سطح کشور داشته و در نتیجه از خاموشی و قطعی برق جلوگیری شود.

,

کنعانی با بیان اینکه باید همه دست به دست هم داده و صنعت برق را یاری کنیم، تصریح کرد: بنده ضمن پیوستن به پویش “به وقت روشنایی” ، از مردم عزیز کشور و همشهریانم می خواهم تا به این کمپین بپیوندند.

,

این کمک داور ملی فوتبال هم چنین بر لزوم فرهنگ سازی در راستای رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره و اظهار کرد: خانواده ها باید با فرهنگ سازی و آموزش به فرزندان خود مصرف برق و یا در سایر زمینه ها مانند مصرف آب و… به وظیفه خود عمل کرده و مصرف انرژی را به حداقل برسانند.

,

محمد پورباقر، داور لیگ برتر فوتبال کشور:

,

مردم با صرفه جویی مانع از خاموشی شوند

, مردم با صرفه جویی مانع از خاموشی شوند,

محمد پورباقر، داور لیگ برتر فوتبال کشور نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر ضمن پیوستن به پویش “به وقت روشنایی” ی، گفت: همه وظیفه داریم در این روزها گرم و کرونایی در کشور، دست به دست هم دهیم و با کاهش مصرف برق و رعایت الگوی مصرف، صنعت برق را یاری کنیم.

,

وی با بیان اینکه کولر یکی از وسایل پرمصرف برقی در این ایام است، افزود: با خاموش کرد ۱۵ دقیقه ای کولر در ساعات اوج مصرف می توان علاوه بر کاهش مصرف برق، از خاموشی ناخواسته نیز جلوگیری کنیم.

,

این داور لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: از عموم همشهریان و هموطنان می خواهم تا از استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت اوج مصرف برق خودداری کرده و با رعایت الگوی مصرف برق به نقش خود در این زمینه عمل کنند.

,

سیدعلی کریمی، کاراته کار ملی‌پوش و کاپیتان تیم ملی کاراته امید ایران:

,

کاهش خاموشی با مصرف بهینه برق

, کاهش خاموشی با مصرف بهینه برق,

سید علی کریمی کاراته کار ملی پوش و کاپیتان تیم ملی کاراته امید ایران نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: بنده نیز به پویش “به وقت روشنایی” می پیوندم و از عموم مردم و همشهریان و ورزشکاران نیز می خواهم به این کمپین ملحق شوند.

,

وی با بیان اینکه همه ساله با افزایش دمای هوا شاهد افزایش مصرف برق در کشور هستیم، افزود: هریک از ما می توانیم با مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف، شاهد کم شدن خاموشی‌ها باشیم.

,

کریمی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مسئولان، صرفه جویی در مصرف برق علاوه بر کاهش خاموشی ها در صرفه جویی منابع مالی نیز نقش دارد، اظهار کرد: از منابع حاصل از محل صرفه جویی در مصرف برق می توان در امر محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور بهره برد.

,

مسعود خاکی، رکابزن ملی‌پوش:

,

پویش به وقت روشنایی؛ فرصتی برای خدمت به محرومان

, پویش به وقت روشنایی؛ فرصتی برای خدمت به محرومان,

مسعود خاکی رکابزن ملی پوش میاندوآبی و رکورددار جوانان کشور در رشته استقامت جاده نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اعلام پیوستن خود و خانواده اش به پویش “به وقت روشنایی”، گفت: از همه همشهریان، ورزشکاران و همچنین مردم عزیز کشورمان درخواست دارم تا با پیوستن به پویش “به وقت روشنایی” در مصرف برق صرفه جویی کنند.

,

وی با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف برق لازمه عبور از پیک بار مصرف بدون خاموشی است، افزود: هر خانواده ایرانی می تواند با مدیریت مصرف بهینه برق به نقش خود در پکم شدن خاموشی‌ها عمل کند.

,

خاکی با اشاره به اینکه راهکارهای مدیریت مصرف برق بارها توسط مسئولان در تلویزیون و رسانه ها اعلام شده است، اظهار کرد: خاموش کردن ۱۵ دقیقه‌ای کولر در ساعت‌های اوج مصرف که بین ساعت ۱۲ تا ۱۶ بوده، خاموش کردن لامپ های اضافی در خانه و یا محل کار، استفاده از لامپ های کم مصرف، قرار دادن دمای کولر روی  ۲۴ درجه و …. نقش زیادی در مدیریت و کاهش مصرف برق دارد.

,

این رکابزن ملی پوش میاندوآبی تصریح کرد: صرف منابع حاصله از کاهش مصرف برق در راستای پویش “به وقت روشنایی” در محرومیت زدایی در مناطق مختلف، قدم خیری است که هر یک از ما می توانیم در این کار خیر با تنها ۱۵ دقیقه خاموش کردن کولر در پیک گرما سهیم باشیم.

,

حسین بادامکی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال:

,

مردم را به کمپین «به وقت روشنایی» دعوت می‌کنم

, مردم را به کمپین «به وقت روشنایی» دعوت می‌کنم,

حسین بادامکی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با  صبح توس، با اشاره به راه‌اندازی کمپین «به وقت روشنایی» اظهار داشت: مردم باید بدانند که با صرفه‌جویی در مصرف انرژی از هزینه‌های دولتی کاسته شده و همان مبالغ در جای دیگری مورداستفاده قرار می‌گیرد و لازمه توسعه و پیشرفت کشور صرفه‌جویی است لذا همه مردم را به این پویش دعوت می‌کنم.

,

وی افزود: جدا از بحث صرفه‌جویی در مصرف انرژی، وظیفه هر ایرانی است که با رعایت مصرف برق، ازخودگذشتگی کرده و با مردم مناطقی که در گرمای شدید و نیز بدون برق به سر می‌برند همدردی کند.

,

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: چنین پویش‌هایی برای ترغیب مردم به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند ولی بایستی بدون نتیجه رها نشود و به‌صورت مداوم پیگیری‌ها و پویش‌های حمایتی جدید از این طرح شکل بگیرد.

,

وی افزود: وقتی مردم با این پویش متوجه شوند که مبلغ انرژی صرفه‌جویی شده حتی در مدت‌زمان یک ربع می‌تواند چه تعداد لبخند بر لبان کودکان مناطق محروم  آورد، قطعاً با رعایت تمام راهکار‌های ممکن برای کاهش مصرف برق در ایام  تابستان سعی می‌کنند تا در این امر خیر سهیم باشند.

,

بادامکی با تأکید بر بحث شفاف‌سازی مخارجی که درنهایت این پروژه و پویش به مناطق محروم بخشیده می‌شود عنوان کرد: برای جلب اعتماد بیشتر و همراهی چندین برابری از این طرح بایستی نتایج، مقدار مبلغ و آمار مصرف برق در استان و همچنین آمار‌های کاهشی و افزایشی مصرف برق در طول این پویش صورت پذیر

,

محسن محمد سیفی قهرمان ووشو جهان:

,

قهرمان نامی ووشوی جهان به کمپین به وقت روشنایی پیوست

, قهرمان نامی ووشوی جهان به کمپین به وقت روشنایی پیوست,

محسن محمد سیفی قهرمان نامی جهان با پیوستن به کمپین به وقت روشنایی به خبرنگار موج رسا; گفت: استفاده بهینه از انرژی برق باید در جامعه همه‌گیر شده و به فرهنگ عمومی مبدل شود.

, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه همه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای توسعه یافته به انرژی برق اهمیت ویژه‌ای قائل هستند که این نشان از اهمیت آن دارد افزود: اگرچه خیلی‌ها انرژی برق را مایه حیات نمی‌دانند ولی امروزه برای تداوم زندگی این انرژی مهم بوده و نیاز مهم بشر است.

,

این قهرمان زنجانی عنوان کرد: امروز اهمیت این انرژی تا جایی مهم است که مردم برای تامین مایه حیات نیز به انرژی برق نیاز دارند.

,

وی با تاکید بر موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی برق تاکید کرد: مسئله صرفه‌جویی در گرمای تابستان به صورت ویژه خودنمایی می‌کند که با رعایت مصرف در پیک بار می‌تواند صرفه اقتصادی بالایی برای کشور باشد و همچنین بی‌توجهی به مصرف نیز می‌تواند هزینه‌های گزافی برای کشور متحمل شود.

,

محمدسیفی با اشاره به اینکه اگر به میزان مصرف برق بی‌توجه باشیم به ویژه در زمان اوج گرما در تامین برق با مشکل مواجه می‌شویم ابراز کرد: مدیریت مصرف برق در ادارات و همچنین در منازل می‌تواند کمک شایانی در کاهش میزان مصرف داشته باشد و این اقدامات می‌تواند جلو خاموشی‌های احتمالی را بگیرد.

,

وی از مردم خواست به پویش "به وقت روشنایی" بپیوندند و با خاموش کردن تنها 15 دقیقه کولر خود در پیک بار مصرف که از ساعت 12 تا 16 بوده سهمی در کاهش مصرف انرژی برق داشته باشند ابراز کرد: اگر هر کس تنها 15 دقیقه کولر خود را در اوج مصرف خاموش نگه دارد سهم بزرگی در صرفه جویی مصرف انرژی برق خواهند داشت و کمک زیادی به کاهش مصرف برق می‌کنند.

,

قهرمان ووشو جهان به موضوع آگاهی بخشی به مردم در خصوص اثرات خاموشی برق اشاره و ابراز کرد: اگر مردم در جریان اثرات قطعی برق باشند و بدانند چه آسیبی به اقتصاد کشور و هموطنان‌مان به ویژه در مناطق گرمسیر وارد می‌شود قطعا در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند.

,

 

,

در ادامه مهسا جاور قهرمان زنجانی تیم‌ملی روئینگ نیز با پیوستن به کمپین به وقت روشنایی عنوان کرد: مدیریت مصرف انرژی برق  در تابستان یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

,

وی با تاکید براینکه هزینه‌های زیادی صرف تولید انرژی برق می‌شود تاکید کرد: رسانه‌ها در فرهنگ سازی کاهش میزان مصرف برق در تابستان تاثیر گذاری بالایی دارند.

,

این قهرمان کشورمان تاکید کرد: ما در تابستان شاهد افزایش مصرف برق هستیم که می‌تواند مشکلاتی را برای کشورمان در تولید انرژی بوجود آورد که برای جلوگیری از وقوع این مشکلات باید علاوه بر کنترل منابع، مصرف برق را مدیریت کنیم و این امر نباید تنها به مشترکین خانگی یا صنعتی معطوف شود بلکه همه مردم باید همگام برای کاهش مصرف برق مشارکت داشته باشند.

,

حمید اسلامی، دونده طلایی ایران:

,

دعوت دونده طلایی ایرانی به کمپین «به وقت روشنایی»/ مصرف بهینه با صرفه جویی منابع

, دعوت دونده طلایی ایرانی به کمپین «به وقت روشنایی»/ مصرف بهینه با صرفه جویی منابع,

حمید اسلامی، دونده طلایی ایران در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه کمپین به وقت روشنایی در راستای صرفه جویی در مصرف برق است، گفت: مدیریت مصرف کار فرهنگی بزرگی است که باید در اوج پیک مصرف از استفاده وسایل برقی غیر ضروری خودداری کنیم.

,

وی افزود: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا جهان را به خطر انداخته و کشور ما را نیز دچار چالش هایی کرده است باید با صرفه جویی در مصرف انرژی از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنیم.

,

این دونده طلایی گفت: ادارات و سازمان ها نیز می توانند با صرفه جویی در مصرف برق کمک بزرگی کنند و خانواده ها با فرهنگ سازی و آموزش به فرزندان خود مصرف آن را به حداقل برسانند.

,

اسلامی از کسانی که این کمپین را راه اندازی کردند تشکر کرد و گفت: در خیلی از موارد نیاز به الگو سازی و فرهنگ سازی داریم چرا که در مصرف خیلی از موارد تجدید ناپذیر و تجدید پذیر جزو کشورهای پیشرو هستیم که باید با تغییر الگوی مصرف استفاده از منابع را بهینه کنیم.

,

فاطمه خدابنده‌لو، عضو تیم ملی کبدی:

,

پویش "به وقت روشنایی" به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک قابل توجهی می‌کند

, پویش "به وقت روشنایی" به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک قابل توجهی می‌کند,

عضو تیم ملی کبدی گفت: شرکت همه آحاد جامعه در پویش "به وقت روشنایی" موجب صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از هدر رفت آن می‌شود.

,

فاطمه خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق در قالب شرکت در پویش به وقت روشنایی اظهار کرد: هر فردی می‌تواند با صرفه‌جویی در مصرف برق برای دیگران و اطرافیان خود الگو باشد.

وی ادامه داد: درصورتی که در ساعات پیک در مکان‌های مختلف ازجمله سالن‌های ورزشی یا منازل، کولرها به مدت یک ربع خاموش شود و این عمل به الگویی برای سایرین تبدیل شود؛ به صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از هدررفت آن کمک قابل توجهی می‌کند.

عضو تیم ملی کبدی ابراز کرد: در فصل تابستان هوا ناخودآگاه گرم بوده و به طور طبیعی مصرف برق افزایش می‌یابد، لذا در صورت شرکت تمام افراد در پویش به وقت روشنایی، در روزهای گرم با بحران مواجه نشده و می‌توانیم زندگی آرامی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: توجه افرادی که در جامعه از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار هستند و مطرح شدن پویش از جانب آن‌ها ایده‌ی خوبی برای دعوت همگانی و تاثیرگذاری حداکثری بوده و لازم است تمام اقشار آن را مدنظر داشته باشند.

سمانه مشکاتی، عضو تیم ملی اسکی روی چمن:

صرفه جویی در مصرف برق تنها با درک حس نوع دوستی محقق می شود

سمانه مشکاتی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی و افزایش دما و بالا رفتن مصرف برق اظهار داشت: راه اندازی کمپین به وقت روشنایی نقش موثری در استفاده بهینه از انرژی برق دارد.

وی ضمن حمایت از این پویش و دعوت مردم به این حرکت اجتماعی افزود: مدیریت و استفاده بهینه از انرژی برق نقش موثری در صرفه جویی دارد.

عضو تیم ملی اسکی روی چمن ایران با تاکید بر اینکه راه اندازی این پویش در وضعیت موجود به بهبود شرایط زندگی و وضعیت اقتصادی کمک موثری می کند، گفت:  همه باید با همکاری و هماهنگی هم کشور را آباد کرده و نسبت به هموطنان احساس نوع دوستی داشته باشیم.

مشکاتی ادامه داد: یکی از وسایل برقی پر مصرف این روزها کولر است که اگر هر فرد ایرانی در طول 24 ساعت تنها 15 دقیقه آن راد خاموش کند شاهد نتیجه ای بسیار خوبی در اقتصاد کشور هستیم.

وی تصریح کرد: در وضعیت کرونایی که موجب بار اضافی بر دوش مردم شده است راه اندازی پویش صاحب خانه خوب نتیجه خوبی داشت و امیدواریم شاهد حضور مردم در پویش اجتماعی به وقت روشنایی در راستای استفاده بهینه از برق و صرفه جویی در آن باشیم.

منصور صادقی، قهرمان کیک بوکسینگ جهان:

به پویش«به وقت روشنایی» بپیوندید

به گزارش راه آرمان؛ منصور صادقی قهرمان کیک بوکسینگ جهان ضمن پیوستن به پویش ” به وقت روشنایی ” به خبرنگار ما گفت: با توجه به گرمی هوا به ویژه در استان کویری کرمان طبیعی است که بیش از سایر استان ها نسبت به استفاده درست از انرژی ها به خصوص برق حساس باشیم.

وی عنوان کرد: ضمن دعوت از همه هموطنان برای پیوستن به پویش ” به وقت روشنایی” خواستارم که در ساعات پیک مصرف برق یعنی ۱۲ تا ۱۶ بعداز ظهر تنها ۱۵ دقیقه کولر خود را خاموش کنند تا با این صرفه جویی بتوانیم مناطق محروم و گرمسیر را نیز از این نعمت برخوردار کنیم.

رییس کمیته کیک بوکسینگ شهرستان کرمان تاکید کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی به واقع یک مسئولیت اجتماعی است و باید برای تحقق آن تلاش و در گام اول فرهنگ سازی کرد.
صادقی پیوستن به کمپین ” به وقت روشنایی” را گامی روشن برای بهره مندی از تکنولوژی های روز دانست و ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا اقتصاد کشور و شرایط زندگی بهبود پیدا کند و از این رو صرفه جویی در مصرف برق حتی به مدت کوتاه می تواند برای تحقق این هدف، کمک شایانی کند.

رییس کمیته لی چوان ووشو استان کرمان توضیح داد: طبق تحقیقات انجام شده متوسط ظرفیت هر کولر ۲ کیلووات است و هزینه سرمایه‌گذاری یک کیلووات نیروگاه برابر با ۱۰میلیون تومان است، یعنی به ازای هر کولر که به شبکه اضافه می‌شود باید به اندازه ۲۰ میلیون تومان در شبکه سرمایه‌گذاری کرد.

قهرمان کیک بوکسینگ جهان عنوان کرد: توجه به هزینه های تولید انرژی یکی از دغدغه های جهان است که مردم کشورمان نیز باید به آن بی تفاوت نباشند و برای داشتن ایرانی آباد تلاش کنند.

مریم هاشمی، بانوی طلایی ووشوی جهان:

کمپین «به وقت روشنایی» چراغ خانه مستضعفین را روشن می‌کند

مریم هاشمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن اعلام پیوستنش به پویش «به وقت روشنایی» از مردم هم دعوت کرد با پیوستن به کمپین «به وقت روشنایی»  با صرفه جویی در مصرف برق، در هزینه صرفه جویی برای آبادانی مناطق محروم کشور به مسئولان کمک کنند.

وی با اشاره به اهداف خیر این کمپین با صرف عواید حاصل از صرفه‌حویی در مصرف برق برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور از مردم خواست تا در این پویش مشارکت کنند.

این بانوی طلایی ووشوی جهان، پویش «به وقت روشنایی» را فرصت مناسبی دانست تا تنها با خاموش کردن ۱۵ دقیقه از وسائل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی بهینه کرده و در عوض آن هم‌وطنان محروم از عواید آن بهره‌مند شوند.

هاشمی تصریح کرد: همچنین سالانه هزینه زیادی برای تامین برق کشور و به واسطه ایجاد نیروگاه ها و در پی آن تمهیدات لازم برای تأمین آن انجام می شود که می توان با صرفه جویی در مصرف برق بخشی از این هزینه ها را کاهش داد.

وی گفت: در این کمپین از مردم خواسته شده که تنها دقایقی کولر خود را خاموش کنند تا عواید حاصل از این صرفه جویی سبب روشن شدن چراغ خانه مستضعفین شود. مردم مستضعف مشکلات بسیار زیادی دارند و با اقدام باری از روی دوش آنها برداشته خواهد شد.

پیوستن مربی روسیه ای و هندبالیست های خائیز به پویش #به_وقت_روشنایی

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با توجه به گرمای پیش رو که طی روزهای آتی نیز به اوج می‌رسد مصرف برق در سراسر کشور نیز به اوج می رسد و قطعا با مشکل تامین برق مواجه خواهیم بود که در همین راستا پویشی با کلیدواژه #به_وقت_روشنایی به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق شکل گرفته است.

این پویش مردم را به خاموش کردن 15 دقیقه کولر منزل در ساعت پیک مصرف برق تشویق می کند و اگر این کار انجام شود ثمرات بسیار زیادی خواهد داشت و حدود 10 میلیون تومان صرفه اقتصادی خواهد داشت.

اعضای تیم هندبال باشگاه فرازبام خائیز دهدشت از جمله سرمربی روسیه ای این تیم نیز در راستای بهینه سازی مصرف برق به این پویش پیوسته و از آن حمایت کردند. آنها از مردم خواستند تا به این پویش بپیوندند و در مصرف برق صرفه جویی کنند تا همه مردم ایران  از نعمت برق برخوردار شوند.

بازیکنان رده های مختلف تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت نیز با پیوستن به این کمپین مردم را به مصرف برق توصیه کردند.

داود عوض زاده، قهرمان جهانی کشتی آلیش:

مردم به کمپین"به وقت روشنایی"بپیوندند/ کمپین "به وقت روشنایی" یعنی روشن کردن نور امید در دل محرومان+ فیلم

به گزارش گلستان ما، داود عوض زاده، قهرمان جهانی کشتی آلیش در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: سالانه هزینه زیادی برای تامین برق کشور و به واسطه ایجاد نیروگاه ها و در پی آن تمهیدات لازم برای تأمین آن انجام می شود که می توان با صرفه جویی در مصرف برق بخشی از این هزینه ها را کاهش داد.

وی افزود: براساس برآورد های انجام شده، برای اضافه شدن یک‌کولر به شبکه برق، نیاز به سرمایه گذاری ۲۰ میلیون تومانی است و براساس همین برآورد ها اگر هر نفر به اندازه ۱۵ دقیقه در طول روز کولر خود را خاموش کند؛ ۱۰ میلیون تومان از این هزینه ها کاسته می شود.

قهرمان جهان تاکید کرد: براساس قرارداد فی مابین وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین کشور قرار است هزینه صرفه جویی مصرف برق صرف آبادانی مناطق محروم شود و در همین راستا اگر براساس کمپین ایجاد شده تحت"به وقت روشنایی" مردم به این کمپین بپیوندند، روزانه شاهد صرفه جویی مناسبی در این زمینه خواهیم بود که نور امید را در دل محرومان مناطق مختلف کشور روشن می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه خود به این کمپین می پیوندد؛ از مردم ایران خواست تا با از خودگذشتگی، برای کمک به مردم محروم ایران به کمک مسئولین بیایند.

روح‌الله دل‌انگیز، مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان:

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به کمپین «به‌وقت روشنایی» پیوست

روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب در زمینه مصرف برق می‌توان از خاموشی و قطعی آن در فصل تابستان جلوگیری کنیم چراکه اگر درست مصرف کنیم دیگر نیاز به‌صرفه جویی نیست.

وی افزود: راه دستیابی به فرهنگ‌سازی و الگوی مناسب برای مصرف بهینه و صحیح برق در جامعه با آموزش در مقاطع ابتدایی محقق خواهد شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان عنوان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی راهکارهای مصرف دارند، زیرا می‌توانند با انتشار محتوای مناسب، این بحث را ارائه دهند که صرفه‌جویی در برق، برای راه‌اندازی صنایع دیگر، امری ضروری است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های ارائه‌دهنده انرژی می‌توانند، مشوق‌هایی در راستای سوق دادن مردم به رعایت مصرف بهینه برق را ارائه دهند که مردم تشویق به‌صرفه جویی در این زمینه شوند.

دل‌انگیز خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ورزشکار و مربی به کمپین «#به_وقت_روشنایی» می‌پیوندم و ضمن آرزوی سلامتی برای مردم در برابر ویروس «کرونا»، امیدواریم که همه ما بتوانیم در راستای مصرف بهینه برق و سایر حامل‌های انرژی کوشا باشیم.

گفتنی است روح‌الله دل‌انگیز اهل کوهدشت لرستان و مربی تیم ملی جوانان و نوجوان کشتی فرنگی بوده که تاکنون در سطح جهان حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

جمیله طهماسبی، سرمربی سابق تیم ملی قایقرانی کانوپولو بانوان:

چهره‌های مطرح کشور زنجیره "به وقت روشنایی" تشکیل دهند

جمیله طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در رابطه با پویش “به وقت روشنایی”، اظهارکرد: مردم ایران در هر زمان که کشور به آنها نیاز داشت پای کار آمده و حس کمک‌رسانی در آن‌ها متبلور است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از ما در قبال یکدیگر و جامعه دارای مسئولیت هستیم، خاطرنشان کرد: به لطف الهی ایرانیان در تمامی صحنه‌ها از پس مسئولیت‌های اجتماعی خود به خوبی برآمدند و در ادامه مسیر هم به همین نحو خواهد بود.

این قهرمان ملی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در روزهای گرم سال قرار داریم و این گرما موجب افزایش مصرف برق در کشور می‌شود نیاز است که با عزم همگانی در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی قایقرانی کانوپولو بانوان با بیان اینکه من و خانواده‌ام برای کنترل مصرف برق به پویش "به وقت روشنایی" می‌پیوندیم گفت: بنابر گفته مسئولان امور برق، خاموش کردن 15 دقیقه‌ای کولر در ساعت‌های اوج مصرف که بین ساعت 12 تا 16 بوده و قرار دادن دمای کولر بین 24 تا 26 درجه در هر منزل و اداره سهم زیادی از کاهش انرژی را در پی خواهد داشت.

طهماسبی تاکید کرد: از همه هم استانی‌های عزیز مازندرانی و همچنین مردم سراسر کشور تقاضا می‌کنم با پیوستن به پویش "به وقت روشنایی" در مصرف برق صرفه جویی کرده چراکه با مصرف بهینه می‌توانیم شاهد کم شدن خاموشی‌ها باشیم و همچنین حاصل این صرفه‌جویی صرف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم می‌شود.

این قهرمانی ملی با ارائه پیشنهادی به چهره‌های ورزشی، هنری و فرهنگی کشور برای پیوستن به پویش "به وقت روشنایی" گفت: اگر چهره‌های ورزشی، فرهنگی و هنری سراسر کشور پوسترهای "به وقت روشنایی" را در صفحات مجازی خود استوری و هر کدام از این چهره‌ها 10 نفر را برای پیوستن به این پویش دعوت کنند می‌توانیم زنجیره گسترده‌ای را برای فرهنگ‌سازی کاهش مصرف برق در جامعه ایجاد کنیم.

ابوالفضل یوسفی، سرمربی تیم ملی هاکی مردان:

پویش «به‌وقت روشنایی» قطعاً نتیجه مثبتی را به همراه خواهد داشت/ مردم با صرفه‌جویی مانع خاموشی احتمالی برق شوند

ابوالفضل یوسفی سرمربی تیم ملی هاکی مردان در گفتگو با دیار آفتاب؛ درباره‌ی تأثیر و اهمیت شرکت در پویش «به‌وقت روشنایی» گفت: در این ایام کرونایی که مردم با مشکلات عدیده ای روبرو هستند هر کسی به سهم خود می تواند برای کاهش مشکلات کمک کند.

یوسفی اظهار کرد: برگزاری کمپین به‌وقت روشنایی و سایر کمپین‌ها اگر به‌صورت مستمر در فضاهای مجازی و صداوسیما انعکاس داشته باشد آگاهی مردم بالاتر رفته و قطعاً  نتیجه مثبتی به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن توصیه به شهروند در خصوص صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: در طول روز از روشن کردن لامپ خودداری شود و حتی‌الامکان از روشنایی روز بهره ببریم، تا ساعت ۹ صبح که هوا خنک‌تر است از روشن کردن کولر خودداری کنیم، در منزل اتاق‌هایی که کاری نداریم لامپ و کولر را خاموش‌کنیم، در ساعات پرمصرف از وسایل برقی ازجمله ماشین لباسشویی و جاروبرقی و.. خودداری کنیم، به‌جای استفاده از سالن‌های ورزشی حتی‌الامکان از فضاهای باز استفاده شود.

سرمربی تیم ملی هاکی مردان خاطرنشان کرد: خاموش کردن کولر برای مدتی کوتاه در ساعات اوج مصرف برق کمک بزرگی برای جلوگیری از خاموشی احتمالی است که امیدواریم هموطنان گرامی این مسائل را مد نظر خود داشته باشند و با رعایت و صرفه‌جویی در مصرف برق مانع از خاموشی شوند.

شاهین خدادادی، قهرمان رشته پرس سینه:

کمپین به وقت روشنایی فرصتی مناسب برای خدمت به محرومان

شاهین خدادادی ورزشکار و قهرمان رشته پرس سینه هرمزگان در گفتگو با هرمز با اشاره به فصل گرما و افزایش دمای هوای در این فصل اظهار کرد: در فصل تابستان و افزایش دمای هوا ، استفاده از وسائل سرمایشی در کشور طبیعتا افزایش پیدا می کنند و مردم مدت زمان کمتری را در بیرون از خانه هستند.

دارنده مدال طلای پرس سینه مسابقات کشوری با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف برق، از اولویت های این فصل از سال است افزود: با وجود اینکه در فصل گرما آمار استفاده از وسائل گرمایشی در کشور افزایش پیدا کرده اما در بسیاری از مناطق محروم شاهد کاهش و یا کمبود برق هستیم که شرایط سختی را برای مردم این مناطق به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: همانطور که دیگران کاشتند و ما برداشت کردیم و از آن استفاده میکنیم ما هم موظف هستیم که با همت خود آسایش و رفاه دیگر شهروندان و نسل آینده را فراهم کنیم لذا یکی از کارها در وهله اول صرفه جویی در مصرف انرژی است و با کمتر مصرف کردن ما شاید زندگی زیباتری برای همنوعانمان رقم بخورد.

خدادای خاطر نشان کرد: کمپین به وقت روشنایی فرصت مناسبی است تا تنها با خاموش کردن ۱۵ دقیقه از وسائل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی بهینه کرده تا هم نوعان ما در دیگر مناطق با مشکل کمبود برق مواجه نباشند.

,

فاطمه خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق در قالب شرکت در پویش به وقت روشنایی اظهار کرد: هر فردی می‌تواند با صرفه‌جویی در مصرف برق برای دیگران و اطرافیان خود الگو باشد.

,

وی ادامه داد: درصورتی که در ساعات پیک در مکان‌های مختلف ازجمله سالن‌های ورزشی یا منازل، کولرها به مدت یک ربع خاموش شود و این عمل به الگویی برای سایرین تبدیل شود؛ به صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از هدررفت آن کمک قابل توجهی می‌کند.

,

عضو تیم ملی کبدی ابراز کرد: در فصل تابستان هوا ناخودآگاه گرم بوده و به طور طبیعی مصرف برق افزایش می‌یابد، لذا در صورت شرکت تمام افراد در پویش به وقت روشنایی، در روزهای گرم با بحران مواجه نشده و می‌توانیم زندگی آرامی داشته باشیم.

,

وی در پایان گفت: توجه افرادی که در جامعه از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار هستند و مطرح شدن پویش از جانب آن‌ها ایده‌ی خوبی برای دعوت همگانی و تاثیرگذاری حداکثری بوده و لازم است تمام اقشار آن را مدنظر داشته باشند.

,

سمانه مشکاتی، عضو تیم ملی اسکی روی چمن:

,

صرفه جویی در مصرف برق تنها با درک حس نوع دوستی محقق می شود

, صرفه جویی در مصرف برق تنها با درک حس نوع دوستی محقق می شود,

سمانه مشکاتی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی و افزایش دما و بالا رفتن مصرف برق اظهار داشت: راه اندازی کمپین به وقت روشنایی نقش موثری در استفاده بهینه از انرژی برق دارد.

, کُردتودی،,

وی ضمن حمایت از این پویش و دعوت مردم به این حرکت اجتماعی افزود: مدیریت و استفاده بهینه از انرژی برق نقش موثری در صرفه جویی دارد.

,

عضو تیم ملی اسکی روی چمن ایران با تاکید بر اینکه راه اندازی این پویش در وضعیت موجود به بهبود شرایط زندگی و وضعیت اقتصادی کمک موثری می کند، گفت:  همه باید با همکاری و هماهنگی هم کشور را آباد کرده و نسبت به هموطنان احساس نوع دوستی داشته باشیم.

,

مشکاتی ادامه داد: یکی از وسایل برقی پر مصرف این روزها کولر است که اگر هر فرد ایرانی در طول 24 ساعت تنها 15 دقیقه آن راد خاموش کند شاهد نتیجه ای بسیار خوبی در اقتصاد کشور هستیم.

,

وی تصریح کرد: در وضعیت کرونایی که موجب بار اضافی بر دوش مردم شده است راه اندازی پویش صاحب خانه خوب نتیجه خوبی داشت و امیدواریم شاهد حضور مردم در پویش اجتماعی به وقت روشنایی در راستای استفاده بهینه از برق و صرفه جویی در آن باشیم.

,
منصور صادقی، قهرمان کیک بوکسینگ جهان:
,

به پویش«به وقت روشنایی» بپیوندید

, به پویش«به وقت روشنایی» بپیوندید,

به گزارش راه آرمان؛ منصور صادقی قهرمان کیک بوکسینگ جهان ضمن پیوستن به پویش ” به وقت روشنایی ” به خبرنگار ما گفت: با توجه به گرمی هوا به ویژه در استان کویری کرمان طبیعی است که بیش از سایر استان ها نسبت به استفاده درست از انرژی ها به خصوص برق حساس باشیم.

, راه آرمان,

وی عنوان کرد: ضمن دعوت از همه هموطنان برای پیوستن به پویش ” به وقت روشنایی” خواستارم که در ساعات پیک مصرف برق یعنی ۱۲ تا ۱۶ بعداز ظهر تنها ۱۵ دقیقه کولر خود را خاموش کنند تا با این صرفه جویی بتوانیم مناطق محروم و گرمسیر را نیز از این نعمت برخوردار کنیم.

,

رییس کمیته کیک بوکسینگ شهرستان کرمان تاکید کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی به واقع یک مسئولیت اجتماعی است و باید برای تحقق آن تلاش و در گام اول فرهنگ سازی کرد.
صادقی پیوستن به کمپین ” به وقت روشنایی” را گامی روشن برای بهره مندی از تکنولوژی های روز دانست و ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا اقتصاد کشور و شرایط زندگی بهبود پیدا کند و از این رو صرفه جویی در مصرف برق حتی به مدت کوتاه می تواند برای تحقق این هدف، کمک شایانی کند.

,
,

رییس کمیته لی چوان ووشو استان کرمان توضیح داد: طبق تحقیقات انجام شده متوسط ظرفیت هر کولر ۲ کیلووات است و هزینه سرمایه‌گذاری یک کیلووات نیروگاه برابر با ۱۰میلیون تومان است، یعنی به ازای هر کولر که به شبکه اضافه می‌شود باید به اندازه ۲۰ میلیون تومان در شبکه سرمایه‌گذاری کرد.

,

قهرمان کیک بوکسینگ جهان عنوان کرد: توجه به هزینه های تولید انرژی یکی از دغدغه های جهان است که مردم کشورمان نیز باید به آن بی تفاوت نباشند و برای داشتن ایرانی آباد تلاش کنند.

,

مریم هاشمی، بانوی طلایی ووشوی جهان:

, ، ,

کمپین «به وقت روشنایی» چراغ خانه مستضعفین را روشن می‌کند

, کمپین «به وقت روشنایی» چراغ خانه مستضعفین را روشن می‌کند,

مریم هاشمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن اعلام پیوستنش به پویش «به وقت روشنایی» از مردم هم دعوت کرد با پیوستن به کمپین «به وقت روشنایی»  با صرفه جویی در مصرف برق، در هزینه صرفه جویی برای آبادانی مناطق محروم کشور به مسئولان کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با اشاره به اهداف خیر این کمپین با صرف عواید حاصل از صرفه‌حویی در مصرف برق برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور از مردم خواست تا در این پویش مشارکت کنند.

,

این بانوی طلایی ووشوی جهان، پویش «به وقت روشنایی» را فرصت مناسبی دانست تا تنها با خاموش کردن ۱۵ دقیقه از وسائل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی بهینه کرده و در عوض آن هم‌وطنان محروم از عواید آن بهره‌مند شوند.

,

هاشمی تصریح کرد: همچنین سالانه هزینه زیادی برای تامین برق کشور و به واسطه ایجاد نیروگاه ها و در پی آن تمهیدات لازم برای تأمین آن انجام می شود که می توان با صرفه جویی در مصرف برق بخشی از این هزینه ها را کاهش داد.

,

وی گفت: در این کمپین از مردم خواسته شده که تنها دقایقی کولر خود را خاموش کنند تا عواید حاصل از این صرفه جویی سبب روشن شدن چراغ خانه مستضعفین شود. مردم مستضعف مشکلات بسیار زیادی دارند و با اقدام باری از روی دوش آنها برداشته خواهد شد.

,

پیوستن مربی روسیه ای و هندبالیست های خائیز به پویش #به_وقت_روشنایی

, پیوستن مربی روسیه ای و هندبالیست های خائیز به پویش #به_وقت_روشنایی,

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با توجه به گرمای پیش رو که طی روزهای آتی نیز به اوج می‌رسد مصرف برق در سراسر کشور نیز به اوج می رسد و قطعا با مشکل تامین برق مواجه خواهیم بود که در همین راستا پویشی با کلیدواژه #به_وقت_روشنایی به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق شکل گرفته است.

, صبح زاگرس,

این پویش مردم را به خاموش کردن 15 دقیقه کولر منزل در ساعت پیک مصرف برق تشویق می کند و اگر این کار انجام شود ثمرات بسیار زیادی خواهد داشت و حدود 10 میلیون تومان صرفه اقتصادی خواهد داشت.

,

اعضای تیم هندبال باشگاه فرازبام خائیز دهدشت از جمله سرمربی روسیه ای این تیم نیز در راستای بهینه سازی مصرف برق به این پویش پیوسته و از آن حمایت کردند. آنها از مردم خواستند تا به این پویش بپیوندند و در مصرف برق صرفه جویی کنند تا همه مردم ایران  از نعمت برق برخوردار شوند.

,

بازیکنان رده های مختلف تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت نیز با پیوستن به این کمپین مردم را به مصرف برق توصیه کردند.

,

, ,

داود عوض زاده، قهرمان جهانی کشتی آلیش:

,

مردم به کمپین"به وقت روشنایی"بپیوندند/ کمپین "به وقت روشنایی" یعنی روشن کردن نور امید در دل محرومان+ فیلم

, مردم به کمپین"به وقت روشنایی"بپیوندند/ کمپین "به وقت روشنایی" یعنی روشن کردن نور امید در دل محرومان+ فیلم,

به گزارش گلستان ما، داود عوض زاده، قهرمان جهانی کشتی آلیش در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: سالانه هزینه زیادی برای تامین برق کشور و به واسطه ایجاد نیروگاه ها و در پی آن تمهیدات لازم برای تأمین آن انجام می شود که می توان با صرفه جویی در مصرف برق بخشی از این هزینه ها را کاهش داد.

,

وی افزود: براساس برآورد های انجام شده، برای اضافه شدن یک‌کولر به شبکه برق، نیاز به سرمایه گذاری ۲۰ میلیون تومانی است و براساس همین برآورد ها اگر هر نفر به اندازه ۱۵ دقیقه در طول روز کولر خود را خاموش کند؛ ۱۰ میلیون تومان از این هزینه ها کاسته می شود.

,

قهرمان جهان تاکید کرد: براساس قرارداد فی مابین وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین کشور قرار است هزینه صرفه جویی مصرف برق صرف آبادانی مناطق محروم شود و در همین راستا اگر براساس کمپین ایجاد شده تحت"به وقت روشنایی" مردم به این کمپین بپیوندند، روزانه شاهد صرفه جویی مناسبی در این زمینه خواهیم بود که نور امید را در دل محرومان مناطق مختلف کشور روشن می‌کند.

,

وی در پایان با بیان اینکه خود به این کمپین می پیوندد؛ از مردم ایران خواست تا با از خودگذشتگی، برای کمک به مردم محروم ایران به کمک مسئولین بیایند.

,

روح‌الله دل‌انگیز، مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان:

, ,

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به کمپین «به‌وقت روشنایی» پیوست

, مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به کمپین «به‌وقت روشنایی» پیوست,

روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب در زمینه مصرف برق می‌توان از خاموشی و قطعی آن در فصل تابستان جلوگیری کنیم چراکه اگر درست مصرف کنیم دیگر نیاز به‌صرفه جویی نیست.

,

وی افزود: راه دستیابی به فرهنگ‌سازی و الگوی مناسب برای مصرف بهینه و صحیح برق در جامعه با آموزش در مقاطع ابتدایی محقق خواهد شد.

,

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان عنوان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی راهکارهای مصرف دارند، زیرا می‌توانند با انتشار محتوای مناسب، این بحث را ارائه دهند که صرفه‌جویی در برق، برای راه‌اندازی صنایع دیگر، امری ضروری است.

,

وی تصریح کرد: دستگاه‌های ارائه‌دهنده انرژی می‌توانند، مشوق‌هایی در راستای سوق دادن مردم به رعایت مصرف بهینه برق را ارائه دهند که مردم تشویق به‌صرفه جویی در این زمینه شوند.

,

دل‌انگیز خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک ورزشکار و مربی به کمپین «#به_وقت_روشنایی» می‌پیوندم و ضمن آرزوی سلامتی برای مردم در برابر ویروس «کرونا»، امیدواریم که همه ما بتوانیم در راستای مصرف بهینه برق و سایر حامل‌های انرژی کوشا باشیم.

,

گفتنی است روح‌الله دل‌انگیز اهل کوهدشت لرستان و مربی تیم ملی جوانان و نوجوان کشتی فرنگی بوده که تاکنون در سطح جهان حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

,
جمیله طهماسبی، سرمربی سابق تیم ملی قایقرانی کانوپولو بانوان:
,

چهره‌های مطرح کشور زنجیره "به وقت روشنایی" تشکیل دهند

, چهره‌های مطرح کشور زنجیره "به وقت روشنایی" تشکیل دهند,

جمیله طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در رابطه با پویش “به وقت روشنایی”، اظهارکرد: مردم ایران در هر زمان که کشور به آنها نیاز داشت پای کار آمده و حس کمک‌رسانی در آن‌ها متبلور است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از ما در قبال یکدیگر و جامعه دارای مسئولیت هستیم، خاطرنشان کرد: به لطف الهی ایرانیان در تمامی صحنه‌ها از پس مسئولیت‌های اجتماعی خود به خوبی برآمدند و در ادامه مسیر هم به همین نحو خواهد بود.

این قهرمان ملی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در روزهای گرم سال قرار داریم و این گرما موجب افزایش مصرف برق در کشور می‌شود نیاز است که با عزم همگانی در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی قایقرانی کانوپولو بانوان با بیان اینکه من و خانواده‌ام برای کنترل مصرف برق به پویش "به وقت روشنایی" می‌پیوندیم گفت: بنابر گفته مسئولان امور برق، خاموش کردن 15 دقیقه‌ای کولر در ساعت‌های اوج مصرف که بین ساعت 12 تا 16 بوده و قرار دادن دمای کولر بین 24 تا 26 درجه در هر منزل و اداره سهم زیادی از کاهش انرژی را در پی خواهد داشت.

طهماسبی تاکید کرد: از همه هم استانی‌های عزیز مازندرانی و همچنین مردم سراسر کشور تقاضا می‌کنم با پیوستن به پویش "به وقت روشنایی" در مصرف برق صرفه جویی کرده چراکه با مصرف بهینه می‌توانیم شاهد کم شدن خاموشی‌ها باشیم و همچنین حاصل این صرفه‌جویی صرف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم می‌شود.

این قهرمانی ملی با ارائه پیشنهادی به چهره‌های ورزشی، هنری و فرهنگی کشور برای پیوستن به پویش "به وقت روشنایی" گفت: اگر چهره‌های ورزشی، فرهنگی و هنری سراسر کشور پوسترهای "به وقت روشنایی" را در صفحات مجازی خود استوری و هر کدام از این چهره‌ها 10 نفر را برای پیوستن به این پویش دعوت کنند می‌توانیم زنجیره گسترده‌ای را برای فرهنگ‌سازی کاهش مصرف برق در جامعه ایجاد کنیم.

, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

ابوالفضل یوسفی، سرمربی تیم ملی هاکی مردان:

,

پویش «به‌وقت روشنایی» قطعاً نتیجه مثبتی را به همراه خواهد داشت/ مردم با صرفه‌جویی مانع خاموشی احتمالی برق شوند

, پویش «به‌وقت روشنایی» قطعاً نتیجه مثبتی را به همراه خواهد داشت/ مردم با صرفه‌جویی مانع خاموشی احتمالی برق شوند,

ابوالفضل یوسفی سرمربی تیم ملی هاکی مردان در گفتگو با دیار آفتاب؛ درباره‌ی تأثیر و اهمیت شرکت در پویش «به‌وقت روشنایی» گفت: در این ایام کرونایی که مردم با مشکلات عدیده ای روبرو هستند هر کسی به سهم خود می تواند برای کاهش مشکلات کمک کند.

, دیار آفتاب,

یوسفی اظهار کرد: برگزاری کمپین به‌وقت روشنایی و سایر کمپین‌ها اگر به‌صورت مستمر در فضاهای مجازی و صداوسیما انعکاس داشته باشد آگاهی مردم بالاتر رفته و قطعاً  نتیجه مثبتی به دنبال خواهد داشت.

,

وی در ادامه ضمن توصیه به شهروند در خصوص صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: در طول روز از روشن کردن لامپ خودداری شود و حتی‌الامکان از روشنایی روز بهره ببریم، تا ساعت ۹ صبح که هوا خنک‌تر است از روشن کردن کولر خودداری کنیم، در منزل اتاق‌هایی که کاری نداریم لامپ و کولر را خاموش‌کنیم، در ساعات پرمصرف از وسایل برقی ازجمله ماشین لباسشویی و جاروبرقی و.. خودداری کنیم، به‌جای استفاده از سالن‌های ورزشی حتی‌الامکان از فضاهای باز استفاده شود.

,

سرمربی تیم ملی هاکی مردان خاطرنشان کرد: خاموش کردن کولر برای مدتی کوتاه در ساعات اوج مصرف برق کمک بزرگی برای جلوگیری از خاموشی احتمالی است که امیدواریم هموطنان گرامی این مسائل را مد نظر خود داشته باشند و با رعایت و صرفه‌جویی در مصرف برق مانع از خاموشی شوند.

,

شاهین خدادادی، قهرمان رشته پرس سینه:

کمپین به وقت روشنایی فرصتی مناسب برای خدمت به محرومان

شاهین خدادادی ورزشکار و قهرمان رشته پرس سینه هرمزگان در گفتگو با هرمز با اشاره به فصل گرما و افزایش دمای هوای در این فصل اظهار کرد: در فصل تابستان و افزایش دمای هوا ، استفاده از وسائل سرمایشی در کشور طبیعتا افزایش پیدا می کنند و مردم مدت زمان کمتری را در بیرون از خانه هستند.

دارنده مدال طلای پرس سینه مسابقات کشوری با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف برق، از اولویت های این فصل از سال است افزود: با وجود اینکه در فصل گرما آمار استفاده از وسائل گرمایشی در کشور افزایش پیدا کرده اما در بسیاری از مناطق محروم شاهد کاهش و یا کمبود برق هستیم که شرایط سختی را برای مردم این مناطق به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: همانطور که دیگران کاشتند و ما برداشت کردیم و از آن استفاده میکنیم ما هم موظف هستیم که با همت خود آسایش و رفاه دیگر شهروندان و نسل آینده را فراهم کنیم لذا یکی از کارها در وهله اول صرفه جویی در مصرف انرژی است و با کمتر مصرف کردن ما شاید زندگی زیباتری برای همنوعانمان رقم بخورد.

خدادای خاطر نشان کرد: کمپین به وقت روشنایی فرصت مناسبی است تا تنها با خاموش کردن ۱۵ دقیقه از وسائل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی بهینه کرده تا هم نوعان ما در دیگر مناطق با مشکل کمبود برق مواجه نباشند.

,

شاهین خدادادی، قهرمان رشته پرس سینه:

,

کمپین به وقت روشنایی فرصتی مناسب برای خدمت به محرومان

, کمپین به وقت روشنایی فرصتی مناسب برای خدمت به محرومان,

شاهین خدادادی ورزشکار و قهرمان رشته پرس سینه هرمزگان در گفتگو با هرمز با اشاره به فصل گرما و افزایش دمای هوای در این فصل اظهار کرد: در فصل تابستان و افزایش دمای هوا ، استفاده از وسائل سرمایشی در کشور طبیعتا افزایش پیدا می کنند و مردم مدت زمان کمتری را در بیرون از خانه هستند.

دارنده مدال طلای پرس سینه مسابقات کشوری با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف برق، از اولویت های این فصل از سال است افزود: با وجود اینکه در فصل گرما آمار استفاده از وسائل گرمایشی در کشور افزایش پیدا کرده اما در بسیاری از مناطق محروم شاهد کاهش و یا کمبود برق هستیم که شرایط سختی را برای مردم این مناطق به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: همانطور که دیگران کاشتند و ما برداشت کردیم و از آن استفاده میکنیم ما هم موظف هستیم که با همت خود آسایش و رفاه دیگر شهروندان و نسل آینده را فراهم کنیم لذا یکی از کارها در وهله اول صرفه جویی در مصرف انرژی است و با کمتر مصرف کردن ما شاید زندگی زیباتری برای همنوعانمان رقم بخورد.

خدادای خاطر نشان کرد: کمپین به وقت روشنایی فرصت مناسبی است تا تنها با خاموش کردن ۱۵ دقیقه از وسائل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی بهینه کرده تا هم نوعان ما در دیگر مناطق با مشکل کمبود برق مواجه نباشند.

,

شاهین خدادادی ورزشکار و قهرمان رشته پرس سینه هرمزگان در گفتگو با هرمز با اشاره به فصل گرما و افزایش دمای هوای در این فصل اظهار کرد: در فصل تابستان و افزایش دمای هوا ، استفاده از وسائل سرمایشی در کشور طبیعتا افزایش پیدا می کنند و مردم مدت زمان کمتری را در بیرون از خانه هستند.

, هرمز,

دارنده مدال طلای پرس سینه مسابقات کشوری با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف برق، از اولویت های این فصل از سال است افزود: با وجود اینکه در فصل گرما آمار استفاده از وسائل گرمایشی در کشور افزایش پیدا کرده اما در بسیاری از مناطق محروم شاهد کاهش و یا کمبود برق هستیم که شرایط سختی را برای مردم این مناطق به وجود آورده است.

,

وی تصریح کرد: همانطور که دیگران کاشتند و ما برداشت کردیم و از آن استفاده میکنیم ما هم موظف هستیم که با همت خود آسایش و رفاه دیگر شهروندان و نسل آینده را فراهم کنیم لذا یکی از کارها در وهله اول صرفه جویی در مصرف انرژی است و با کمتر مصرف کردن ما شاید زندگی زیباتری برای همنوعانمان رقم بخورد.

,

خدادای خاطر نشان کرد: کمپین به وقت روشنایی فرصت مناسبی است تا تنها با خاموش کردن ۱۵ دقیقه از وسائل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی بهینه کرده تا هم نوعان ما در دیگر مناطق با مشکل کمبود برق مواجه نباشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه