اخبار داغ

روایت نگهداری از نشست رئیس مجلس با اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی

روایت نگهداری از نشست رئیس مجلس با اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی
رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: رئیس مجلس در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت بیمه‌ها برای حل مشکلات مردم و کشور در دوران تحریم، بر آمادگی مجلس برای ایجاد زمینه قانونی برای رشد صنعت بیمه و به تبع آن بهره‌مندی بیشتر مردم تأکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک نگاهداری از نشست تخصصی رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی ایران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: در این نشست، وضعیت صنعت بیمه در بخشهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص نحوه همکاری مجلس با صنعت بیمه در حوزه هایی نظیر صندوق بازنشستگی، بیمه تکمیلی، بیمه زندگی و نظایر آن بحث و تبادل نظر شد.

,

نگاهداری با اشاره به رویکردهای چهارگانه تحولی در مجلس یازدهم و تأکید رئیس مجلس بر این رویکردها، افزود: قالیباف معتقد است که بیمه می‌تواند یک صنعت اجتماعی و مردمی باشد.وی ضمن تاکید بر لزوم عدم تحمیل بار مالی جدید به دولت، استفاده بهینه و به جا از ردیف بودجه‌های دولتی مرتبط با جبران خسارت‌های مختلف و سوق دادن این بودجه‌ها به سمت بیمه‌ها را مسیر درست و بهینه برای هزینه‌کرد این بودجه‌ها برشمرد.

,

رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: رئیس مجلس در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت بیمه‌ها برای حل مشکلات مردم و کشور در دوران تحریم، بر آمادگی مجلس برای ایجاد زمینه قانونی برای رشد صنعت بیمه و به تبع آن بهره‌مندی بیشتر مردم تأکید کردند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه