اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

قاچاقچیان کالا و ارز به ۴۴ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند

قاچاقچیان کالا و ارز به ۴۴ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند
القاصی مهر، مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بیش از ۴۴ میلیارد تومان جزای نقدی برای قاچاقچیان کالا و ارز در لرستان تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا القاصی مهر در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در چهار ماهه اول امسال ۷۷۹ پرونده قاچاق کالا و ارز تشکیل شده و ۷۹۳ فقره پرونده مختومه شده است که برخی از پرونده های مختومه شده مربوط به سال قبل بوده که پس از رسیدگی، مختومه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: در حال حاضر ۸۳ فقره پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی وجود دارد که مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ امسال بیش از ۴۴ میلیارد تومان جزای نقدی برای قاچاق کالا و ارز برای افرادی که اقدام به قاچاق کرده بودند در نظر گرفته شده است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان از افزایش حدود ۱۰ درصدی پرونده های قاچاق خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته طی این مدت ۶۳۰ فقره پرونده قاچاق تشکیل شده در حالی که طی چهار ماهه اول امسال ۷۷۹ فقره پرونده تشکیل شده است.

,

وی بیان کرد: همچنین افزایش محکومیت در این راستا ۱۰ درصد افزایش یافته و میزان وصول جریمه ها ۶۲ درصد افزایش داشته است.

,

القاصی مهر گفت: قاچاق در بخش های مختلف پارچه، لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی و سایر بخش ها وجود دارد و با توجه به این که قاچاق به تولید داخل لطمه وارد می کند از این رو نظارتها و بازرسی ها افزایش یافته و با افرادی که اقدام به قاچاق کنند برخورد می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه