اخبار داغ

در چهارمحال و بختیاری؛

تعطیلی جایگاه سوخت CNG باعث گلایه‌مندی رانندگان شد

تعطیلی جایگاه سوخت CNG باعث گلایه‌مندی رانندگان شد
تعطیلی جایگاه‌های سوخت گاز در شهر اردل سبب گلایه مردم این مناطق و سرگردانی آنان، بویژه رانندگان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ یکی از شهروندان این شهرستان ضمن انتقاد از مسئولان اجرایی شهر اردل گفت: مدتی است دو جایگاه سوخت CNG شهر اردل تعطیل و نیمه تعطیل شده اند. جایگاه اختصاصی شهرداری که نزدیک دو ماه کاملا تعطیل شده و جایگاه دیگری هم تنها در بعضی روزها، آن هم در ساعات کوتاه فعال است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,

 
, ,
,

وی افزود: جایگاه های سوخت گازCNG شهر اردل بعنوان نزدیک ترین و تنها جایگاه خودروهای سواری و باری در یک منطقه وسیع و پراکنده اند که عدم ارائه خدمات سوخت رسانی موجبات ناراحتی و گلایه عمیق مردم شهرستان و خصوصا شهرهای اردل و کاج و دهستان های روگر و دیناران شده است و برای سوخت گیری وسایل نقلیه خود باید به شهرهای اطراف مراجعه کنند.
 
این شهروند بیان کرد: اگرچه سعه صدر و صبر کم نظیر مردم، بر کسی پوشیده نیست اما آیا نباید دستگاه های متولی مطابق قوانین مندرج در وظایف آن مجموعه ها و لزوم رفع موانع دسترسی به امکانات اولیه معیشت عمل کنند؟!

صفرعلی نصیری شهردار شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در این خصوص اظهار داشت: از تاریخ پنجم تیرماه به دلیل تعمیرات و استاندارد سازی جایگاه CNG همچنین بدلیل خطرناک بودن و احتمال ایجاد حادثه جایگاه شهرداری تعطیل گردید.

نصیری افزود: به دلیل مشکلات این جایگاه، جایگاه پایین پمپ بنزین را قبل از جایگاه شهرداری استاندارسازی کرده است که قطعات جایگاه شهرداری به زودی نصب و به مردم خدمات خواهد داد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه