اخبار داغ

قهرمان وزنه‌برداری:

کمک به هم‌نوعان، انسان را خالص می‌کند/ بار دیگر کشور را از طراوت کمک به قشرهای ضعیف سرشار می‌کنیم

کمک به هم‌نوعان، انسان را خالص می‌کند/ بار دیگر کشور را از طراوت کمک به قشرهای ضعیف سرشار می‌کنیم
قاسم‌زاده گفت: انسان‌ها با کمک به هم‌نوع، انفاق و آموختن این کار به دیگری، پاک و تصفیه، و ناخالصی‌ها و اشتباهاتش برطرف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز مهران قاسم زاده ورزشکار و قهرمان وزنه بردار هرمزگانی اهل رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با کمک به هم نوع خود سه نوع حالت معنوی در خود ایجاد می کنیم اول اینکه حس علاقه و عمل دینی و وظیفه انسان دوستی رو در خود ایجاد کنیم، دوم اینکه خود را در شرایط اکنون جامعه ایی که به هر صورت نیازمند یک سری دسترسی ها، روابط و کمک های گوناگون هستند قرار بدهیم و سوم اینکه این عمل کمک به هم‌نوع رو به شدت برای خود مهم بدانیم و در ذهن خود پرورش داده تا  هیچگاه خود را از افراد نیازمند دور نکنیم و هر لحظه کنجکاو برای کمک خیر خواهانه به آنان ها باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, هرمز,

وزنه بردار رودانی افزود: توصیه من بعنوان یک فرد از جامعه ورزشکاران، پیوستن به رزمایش کمک های مومنانه در سراسر کشور، جهت کمک به مستمندان و افراد آسیب‌پذیر متاثر از شیوع ویروس کرونا در جامعه است تا که در این اوضاع بد کرونایی کسی از هموطنانمان احساس کمبود نکند.

,

قاسم زاده با بیان اینکه  کمک به نیازمندان ،اقدامی انقلابی در جهت لبیک گفتن به رهبرانقلاب است و ادامه داد: ثروت با هزینه و خرج کردن از بین می رود و تمام می شود اما انسان ها با کمک به هم نوع انفاق و آموختن این کار به دیگری، پاک و تصفیه می شود و ناخالصی ها و اشتباهاتش برطرف می شود و انسان خوشبخت نمی شود اگربرای خوشبختی دیگران نکوشد.

,

وی عنوان کرد: با توجه به نیاز امروز کشور در جهت گسترش ادامه نهضت کمک مومنانه که حضرت آقا در بیانات اخیر خود اعلام کرده اند باید با کار جهادی نهضت کمک به قشرهای ضعیف شکل بگیرد تا بار دیگر کشور را از طراوت کمک به قشرهای ضعیف سرشار کنیم.

,

قاسم زاده خاطرنشان کرد: در ایام کرونایی ما باید با کمک و همدلی مؤمنانه به یاری اقشار ضعیف و مستمند جامعه بشتابیم و در این جهت دیگران را نیز ترغیب و تشویق به مشارکت در این امور خیرخواهانه و خداپسندانه تشویق کنیم  و به امید روز هایی زیبا که همه در صحت و سلامت و بهترین حال برای زندگی باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه