اخبار داغ

«محمدحسین لطیفی» از کارگردانی «بوقلمون» انصراف داد

«محمدحسین لطیفی» از کارگردانی «بوقلمون» انصراف داد
تهیه کننده سریال «بوقلمون» گفت: «محمدحسین لطیفی» به دلیل کارگردانی یک سریال دیگر از گروه ما جدا شد و این روزها مشغول رایزنی با چند کارگردان کمدی برای کارگردانی این سریال هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «نعمت چگینی» تهیه کننده سریال «بوقلمون» گفت: امیرعباس پیام و کریم خودسیانی در حال نگارش متن های این سریال 30 قسمتی هستند و مدتی است حسن وارسته نیز از گروه نویسندگان ما جدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به تغییر کارگردان این سریال نیز بیان داشت: محمدحسین لطیفی به دلیل کارگردانی یک سریال دیگر از گروه ما جدا شد و این روزها مشغول رایزنی با چند کارگردان کمدی برای کارگردانی این سریال هستیم و ترجیح مان بر این است تا از کارگردانی به نام و شناخته شده در این ژانر استفاده کنیم. 

,

این تهیه کننده همچنین عنوان داشت: اگر برنامه ریزی هایمان طبق روال پیش رود تا پایان امسال سریال را مقابل دوربین خواهیم برد.

,

وی درباره لوکیشن های سریال «بوقلمون» نیز افزود: اغلب لوکیشن ها در تهران قرار دارند و بخشی هم در گیلان مقابل دوربین می بریم. 

,

در یک خطی داستان این سریال آمده است که: یک مرکز پرورش بوقلمون که محل درآمد وامرار معاش چندین خانواده است، پس از مصدومیت، مدیر و گرداننده آن دچار مشکل می شود. بنابراین تمام کسانی که از این مجموعه تولیدی و اقتصادی نفع می برند، باید اختلافاتشان را کنار گذاشته،  دست به دست هم دهند تا این مجموعه را فعال وسرپا نگه دارند.

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه