اخبار داغ

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان:

نباید به بهانه کرونا، اشتغال مختل شود/رونق اقتصادی نمایشگاه برای استان همدان

نباید به بهانه کرونا، اشتغال مختل شود/رونق اقتصادی نمایشگاه برای استان همدان
حمید گلی‌پور با بیان اینکه لزومی ندارد اشتغال چند صد نفر را به خاطر ویروسی که مدت ها وجود خواهد داشت مختل کرد، گفت: برای برپایی نمایشگاه ها به کمک علوم پزشکی، پروتکل مناسب نمایشگاهی تهیه شده و با رعایت موارد تعریف شده توانستیم مشاغل را سرپا و سلامتی مردم را حفظ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید گلی‌پور، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی از امروز آغاز به کار می کند و تا ۱۷ مرداد ادامه دارد، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۶۰ واحد از ۶ استان شرکت می کنند و آخرین دستاوردها را به نمایش می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به اینکه ساعت بازدید نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۱ است، افزود: بازدیدکنندگان می توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۲۱ شب از نمایشگاه بازدید کنند.

,

گلی‌پور شعار نمایشگاه را “تولید باید از مرزها بگذرد” اعلام کرد و گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم تا فرهنگ خرید و استفاده مردم از لوازم خانگی ایرانی در مقابل لوازم خانگی خارجی گسترش یابد.

,

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی براینکه فرمودند دشمن می خواهد از لحاظ اقتصادی ما را به مرز فروپاشی برساند، تصریح کرد: این مسئله واقعیت امروز جامعه است و ما برای آنکه دشمن به هدف خود نرسد اقدام به برپایی نمایشگاه در صنعت های مختلف می کنیم تا از تولیدکنندگان حمایت داشته باشیم.

,

وی با تاکید براینکه برای برپایی نمایشگاه ها به کمک علوم پزشکی پروتکل مناسب تهیه شده است، خاطرنشان کرد: مسئولان علوم پزشکی در همه نمایشگاه ها حضور پیدا کرده و بر اساس بازرسی های انجام شده ما را یکی از بهترین دستگاه ها در رعایت پروتکل ها اعلام کردند.

,

گلی‌پور با بیان اینکه محیط امن و بهداشتی در سه نمایشگاه گذشته برای مردم ایجاد کردیم، افزود: برگزاری نمایشگاه ها رونق اقتصادی برای استان داشته و معتقدیم لزومی ندارد اشتغال چند صد نفر را به خاطر ویروسی که مدت ها وجود خواهد داشت مختل کنیم.

,

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در پایان گفت: با برگزاری هر نمایشگاه حدود ۴۰۰ نفر به حلقه اشتغال می آیند و با رعایت پروتکل های تعریف شده توانستیم مشاغل را سرپا نگه داشته و سلامتی مردم را حفظ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه