اخبار داغ

در سال جاری؛

4500 فرصت شغلی در خراسان‌جنوبی ایجاد می‌شود/ اختصاص 132 میلیارد تومان اعتبار

4500 فرصت شغلی در خراسان‌جنوبی ایجاد می‌شود/ اختصاص 132 میلیارد تومان اعتبار
سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: برای سال جاری در خراسان‌جنوبی تلاش می‌شود با همکاری بانک‌های عامل و سایر دستگاه‌های ذیربط بتوانیم ۴۵۰۰ شغل ایجاد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد توانمند سازی خانوارهای تحت حمایت است که در این راستا در سال گذشته ۴۱ درصد مشاغل خرد استان توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,

وی افزود: در سال جاری ۱۳۲ میلیارد تومان منابع اشتغال به کمیته امداد استان اختصاص یافته و تلاش می‌کنیم سقف وام پرداختی به مددجویان را به ۱۰۰ میلیون تومان و مدت بازپرداخت آن را به ده سال افزایش دهیم.

,

 

,

تلاش برای ایجاد 4500 شغل در سال جاری

, تلاش برای ایجاد 4500 شغل در سال جاری, تلاش برای ایجاد 4500 شغل در سال جاری,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: برای سال جاری تلاش می‌شود با همکاری بانک‌های عامل و سایر دستگاه‌های ذیربط بتوانیم ۴۵۰۰ شغل در استان ایجاد کنیم.

,

 

,

سلم آبادی ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان را از اقدامات مهم  و ماندگار در سال‌های اخیر برشمرد و گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه واحدهای ساخته شده در روستاهای سطح استان به مددجویان تحت حمایت تحویل شود.

,

 

,

وی به مشکلات متعدد مددجویان اشاره کرد و افزود: در سال های اخیر بعلت تورم قدرت خرید مردم بویژه خانوارهای بی بضاعت کاهش و مراجعات به امداد افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: برای کمک به مددجویان مستمری ها حدود ۲۰ هزار تومان بوده افزایش داشته که به هیچ وجه پاسخگوی مشکلات مددجویان نیست.

,

 

,

شاغل شدن 402 مددجوی کمیته امداد از ابتدای سال

, شاغل شدن 402 مددجوی کمیته امداد از ابتدای سال, شاغل شدن 402 مددجوی کمیته امداد از ابتدای سال,

 

,

سلم آبادی بیان به اشتغال ایجاد شده از ابتدای سال در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری ۴۰۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی شاغل شدند.

,

 

,

وی با بیان این‌که توانمندسازی، مدل‌سازی و پشتیبانی سه مؤلفه راهبردی برای مدیریت جریان ایجاد فرصت‌های شغلی در این نهاد است، اظهار کرد: برنامه‌های جدید اشتغال باهدف ارتقاء پایداری و افزایش درآمد طرح‌های اقتصادی، اصلاح الگوی توسعه کسب‌وکار و اجرای الگوی جدید توسعه کسب‌وکار در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری ۳۴۶ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان استان ایجاد شده که برای اجرای این تعداد فرصت شغلی ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

,

 

,

سلم آبادی گفت: مشاغل ایجاد شده در بخش‌های دامداری،کشاورزی، صنایع‌دستی، خدمات، صنفی و صنعتی است.

,

 

,

وی اظهار کرد: از مجموع طرح‌های اجرا شده ۸۲ مورد طرح‌های مشاغل خانگی و ۲۶۴ مورد طرح‌های خود اشتغالی است که توسط ۱۲۳ مجری زن و ۲۲۳ مجری مرد اجرا شده است.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی عنوان کردک یکی از دلایل پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان نظارت کمیته امداد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی است.

,

 

,

سلم آبادی خاطرنشان کرد: امیدواریم مددجویان تحت حمایت با مهارت‌آموزی و فراهم‌شدن زمینه اشتغال از محل اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی و کاریابی به استقلال اقتصادی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.

,

 

,

وی از خودکفایی ۱۵ خانوار زیرپوشش این نهاد خبر داد و بیان کرد: اشتغال و توانمندی مددجویان یکی از اولویت‌های اساسی در سازمان کمیته امداد است که قصد دارد مددجو را پس از مدتی از چرخه حمایتی خارج و او را توانمند کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه