اخبار داغ

قهرمان وشوو آسیا در سال 2017:

پیوستن به پویش کمک مومنانه، انجام وظیفه دینی است

پیوستن به پویش کمک مومنانه، انجام وظیفه دینی است
معین حاجی زاده گفت: ما در قبال یکدیگر احساس مسئولیت داریم و همه با هم برادریم ضمن این که کمک به هم نوع ریشه در اعتقادات مذهبی ما دارد از این رو پیوستن به پویش کمک مومنانه یک انجام وظیفه دینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان معین حاجی زاده قهرمان وشووی بازیهای کشورهای اسلامی آسیا در  گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پویش کمک مومنانه گفت: ضمن دعوت از همه مردم ایران و به خصوص ورزشکاران برای پیوستن به پویش کمک مومنانه ، من نیز به این پویش که سراسر مهربانی و کمک است، می پیوندم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حاجی زاده ادامه داد: ما در قبال یکدیگر احساس مسئولیت داریم و همه با هم برادریم از طرفی کمک به هم نوع ریشه در اعتقادات مذهبی ما دارد از این رو پیوستن به پویش کمک مومنانه انجام وظیفه دینی است.

,

وی بیان کرد: اگر چه در این روزهای کرونایی شرایط زندگی بسیاری از افراد جامعه بیش از پیش سخت تر شده است اما پویش کمک مومنانه تدبیری زیبا مقام معظم رهبری بود تا در راستای همدلی با آسیب دیدگان جامعه، گام برداریم.

,

قهرمان وشوو آسیا بیان کرد: فارغ از همه نتایج منفی ویروس کشنده کرونا اما این ویروس دلیلی شده تا جلوه ای تازه از خیر و همدلی در جامعه به نمایش گذاشته شود.

,

حاجی زاده توضیح داد: یکی از جلوه های زیبای کمک مومنانه این بود که ورزشکارانی که شاید سال ها از یکدیگر دور بودند، به هم نزدیک شدند، دیدارها تازه شد و با اتحادی که ورزشکاران داشتند در مرحله اول این پویش گام برداشتند.

,

قهرمان وشوو آسیا در سال ۲۰۱۷، پویش کمک مومنانه را امید آفرین دانست و توضیح داد: توزیع بسته های حمایتی در میان نیازمندان به واقع تقسیم امید در جامعه است ضمن این که نباید به قشر خاصی اتکا کنیم بلکه باید همه آحاد جامعه در تقسیم مهربانی و کمک به هم نوع در تلاش باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه