اخبار داغ

صدراعظم نوری در پاسخ به سوال دانا؛

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مترو را ایمن می‌کند/ استفاده از ماسک روند ابتلا به کرونا را کاهش می‌دهد

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مترو را ایمن می‌کند/ استفاده از ماسک روند ابتلا به کرونا را کاهش می‌دهد
رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: در صورت رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم، مترو می‌تواند در ایام کرونا برای مردم ایمن و عالی باشد.
[

زهرا صدر اعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار کرد: هرچه تعداد واگن ها و خطوط احداث شده مترو افزایش یابد می تواند سطح خدمات دهی به شهروندان تهرانی را افزایش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در شرایط فعلی که ما با تحریم، رکود اقتصادی و مشکل تامین منابع دست و پنجه نرم می کنیم طبیعتاً نمی شود اقدامات خاص و ویژه ای را برای مترو تهران انجام داد. البته شورای شهر در جهت افزایش تعداد واگن ها و خطوط مترو تهران در حال تلاش است و موفقیت هایی را نیز در این باره به دست آورده است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به چرایی تاخیر در برخی ایستگاه‌های مترو، بیان کرد: تعمیر خطوط مترو و واگن های قطار این شرکت در برخی اوقات موجب می شود که تعداد مسافران افزایش یافته و روند خدمات دهی به مردم با تاخیر صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انباشت جمعیتی در مترو در ایام شیوع کرونا خطرناک نیست، عنوان کرد: تمامی مردم باید دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا را به درستی انجام دهند و در صورت رعایت اصول بهداشتی مترو می‌تواند در ایام کرونا برای مردم  ایمن و عالی باشد.

صدراعظم نوری تصریح کرد: مردم خود را باید برای مسائل بهداشتی در مقابله با کرونا آماده کنند چرا که شاید کرونا تا ‌ماه ها و سال‌های آینده مهمان کشور باشد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه