اخبار داغ

اوحدی:

بنیاد شهید امتیازات شهدای سلامت را اعلام کرد

بنیاد شهید امتیازات شهدای سلامت را اعلام کرد
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: شهدای سلامت موضوع «آیین‌نامه تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با حفظ عنوان «شهید خدمت» از مزایا و امتیازات افراد «در حکم شهید» برخوردار می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید اوحدی با اشاره به تدوین و ابلاغ «آیین‌نامه اختصاصی تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، گفت: بعد از گردش کار وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدمت مقام معظم رهبری موضوع شهدای حوزه سلامت در جلسه شورای عالی امنیت ملی تصویب و به تأیید مقام معظم رهبری رسید و حسب تبصره ۳ مصوبه فوق، آیین‌نامه اجرایی شهید خدمت با مزایای «در حکم شهید» توسط ستاد ملی مدیریت کرونا تدوین و در تاریخ ۹۹/۵/۴ تصویب و به تأیید رییس‌جمهور محترم رسید و در تاریخ ۹۹/۵/۷ توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معاون رییس جمهور ادامه داد: در همین راستا کمیته‌ای در سطح ملی با مسئولیت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس سازمان اداری و استخدامی و رییس سازمان برنامه و بودجه تشکیل می‌شود.
,
 
,
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیته‌های استانی نیز گفت: این کمیته‌ها نیز در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مرکز استان و با عضویت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و رییس دانشگاه تشکیل می‌شود و مسئولیت کمیته استانی بر عهده رییس دانشگاه مزبور است.
,
 
,
معاون رییس جمهور افزود: شهدای خدمت موضوع «آیین‌نامه تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با حفظ عنوان «شهید خدمت» از مزایا و امتیازات افراد «در حکم شهید» موضوع ماده ۳ آیین‌نامه تعیین و احراز مصادیق عملی شهید، در حکم شهید و سایر مصادیق ایثارگری مصوبه هیئت وزیران برخوردار می‌شوند. مصادیق شهدای خدمت پس از تشکیل پرونده و بررسی در کمیته استانی به کمیته ملی پیشنهاد و پس از احراز نهایی در کمیته ملی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند.
,
 
,
وی افزود: پزشکان و فعالان عرصه سلامت در این برهه تاریخی کشورمان با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه خدمت حضور دارند و تلاش‌های ماندگار فعالان حوزه درمان هرگز فراموش نمی‌شود. وظیفه همه ما نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است تا ان‌شاءالله شاهد برطرف شدن بیماری کرونا از کشور باشیم.
,
 
,
منبع: میزان
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه