اخبار داغ

مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان:

فاز نخست مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در زنجان آغاز شد

فاز نخست مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در زنجان آغاز شد
هادی نژاد مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان از آغاز فاز نخست مرحله جدید کمک مومنانه در زنجان خبرداد و گفت: مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه به مدت یک ماه در سطح استان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان هادی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کمک مومنانه در استان زنجان اظهار کرد: مرحله سوم کمک مومنانه از روز گذشته در استان زنجان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه در مرحله اول ارزاق عمومی بود که در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شد تصریح کرد: مرحله دوم نیز طبق روال تعیین شده در سطح استان زنجان برگزار شد و ارزاق عمومی در بین نیازمندان توزیع شد.

,

مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان با تاکید براینکه مرحله سوم نیز با کمک ستاد و خیرین در استان زنجان آغاز شده است افزود: در این مرحله نیز ارزاق عمومی تهیه و بسته بندی می‌شود که تا به امروز نزدیک به 2 هزار بسته تهیه شده است.

,

وی با اشاره به اینکه فاز نخست مرحله سوم روز گذشته آغاز شد و کار بسته بندی و توزیع انجام می‌شود بیان کرد: مرحله سوم بیش از یک ماه اجرا خواهد شد.

,

هادی‌نژاد در مورد هدفگذاری تعیین شده در تامین بسته‌های معیشتی در استان زنجان افزود: 2 هزار بسته در شهرستان زنجان تامین و توزیع خواهد شد و 5 هزار بسته نیز تامین شده و بین افراد آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح شهرستانها توزیع می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در این مرحله کمک به صنوف مختلف افرادی که در فرشبافی فعالیت دارند و کارگران فصلی نیز مد نظر قرار گرفتند عنوان کرد: در این مرحله نیز کمک رسانی به افراد نیازمند به صورت هدفمند انجام می‌شود و تقریبا همه افراد واجد شرایط شناسایی شدند.

,

مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان در مورد حضور خیرین در طرح کمک مومنانه افزود: خوشبختانه خیرین نقش ویژه‌ای در این طرح دارند و خیرین زیادی در کمک رسانی به نیازمندان پای کار هستند.  

,

وی خاطر نشان کرد: خیرین می‌توانند کمک های خود را از طریق شماره حساب 0109091914002 بانک ملی و همچنین به روش کارت به کارت به 3037997599169274 ارسال کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه