اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش نهاوند:

مدارس دولتی فقط هزینه بیمه و کتاب را دریافت کنند/ جذب مشارکت های مردمی بعد از شروع سال تحصیلی

مدارس دولتی فقط هزینه بیمه و کتاب را دریافت کنند/ جذب مشارکت های مردمی بعد از شروع سال تحصیلی
محمد حسین دارایی با بیان اینکه مدارس در زمان ثبت نام حق دریافت هیچ‌گونه وجهی به غیر از پول بیمه و کتاب را ندارند، گفت: تا امروز ۲۳ هزار و بیست و دو، دانش آموز نهاوندی در ۲۳۱ مدرسه شهری و روستایی نهاوند ثبت نام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین دارایی، رئیس آموزش و پرورش نهاوند در گفت و گو با عصر همدان؛ با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس سه برنامه را باید مد نظر داشته باشیم، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی برای بازگشایی مدارس تصمیم گیری خواهد شد و ما برای هر شرایطی آمادگی لازم را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به سه برنامه مد نظر در خصوص بازگشایی مدارس افزود: با توجه به قرار داشتن شهرستان در وضعیت سفید، زرد یا قرمز و متناسب با شرایط کرونایی ایام بازگشایی مدارس برنامه ریزی کرده ایم و همه تلاش ما کم کردن دغدغه والدین است.

,

رئیس آموزش و پرورش نهاوند ادامه داد: تا امروز از مجموع ۲۵ هزار دانش آموز شهرستان نهاوند ۲۳ هزار و بیست و دو، دانش آموز ثبت نام خود را انجام داده اند.

,

دارایی با بیان اینکه کار سنجش دانش آموزان در حال انجام است، گفت: سنجش ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با نوبت دهی انجام می‌شود تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

,

وی با اشاره به اینکه  امسال ۲ هزار و دویست و هفت دانش آموز پایه اولی و یک هزار و پانصد پیش دبستانی داریم که در مدارس ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: دانش آموزان نهاوندی امسال در ۲۳۱ مدرسه دولتی و غیر دولتی تحصیل خواهند کرد و نظارت ها بر روند ثبت نام ادامه خواهد داشت.

,

رئیس آموزش و پرورش نهاوند در خصوص تعویق آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی افزود: این امتحانات قرار بود هفته قبل انجام شود که به دلیل شرایط کرونایی لغو و دو روز پیش انجام شد که با مشخص شدن نتایج این آزمون‌ها روند ثبت نام سرعت خواهد گرفت.

,

دارایی با تاکید بر اینکه مدارس در زمان ثبت نام  حق دریافت هیچ‌گونه وجهی به غیر از پول بیمه و کتاب را ندارند، خاطرنشان کرد: این موضوع به صورت جدی به مدیران مدارس اعلام شده است.

,

وی در پایان با اشاره به شهریه دیگر مدارس غیر دولتی گفت: اینگونه مدارس شیوه نامه ها و قوانین مخصوص به خود را دارند و در مدارس دولتی نیز جذب مشارکت های مردمی بعد از شروع سال تحصیلی و تشکیل جلسه انجمن اولیا و مربیان و به تصمیمات آنها بستگی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه