اخبار داغ

امام جمعه اسدیه:

برجام، اصول انقلاب اسلامی را تحریف کرد/ جلوگیری از گرانی، بزرگترین خدمت دولت در سال آخر

برجام، اصول انقلاب اسلامی را تحریف کرد/ جلوگیری از گرانی، بزرگترین خدمت دولت در سال آخر
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: مسئولان علی‌رغم صحبت‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد آمریکا، با مذاکره و برجام چهره آمریکا را بزک کرده و اصول انقلاب اسلامی را به سمتی منحرف کردند که آمریکا خوب است و باید با این کشور مذاکره کنیم و در نهایت برجام را امضا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی امام جمعه اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد بیانات مقام معظم رهبری در روز عید قربان، اظهار کرد: برخی از دپیلمات‌ها و مسئولان کشور و تعدادی از سردمداران کشورهای خارجی نسبت به برجام مطالبی را در جامعه مطرح کرده و مردم را با تعابیری از جمله این‌که برجام آفتاب تابان و باغ سیب و گلابی است چند سال معطل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: مقام معظم رهبری از همان ابتدا نسبت به این مسائل هشدار داده بودند و گفتند به مذاکره خوش‌بین نیستند.
,
 
,
امام جمعه اسدیه بیان کرد: امام خمینی(ره) نیز آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و گفتند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی ادامه داد: مسئولان علی‌رغم صحبت‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد آمریکا، با مذاکره و برجام چهره آمریکا را بزک کرده و اصول انقلاب اسلامی را به سمتی منحرف کردند که آمریکا خوب است و باید با این کشور مذاکره کنیم تا سانتریفیوژها بچرخد، مشکل آب خوردن مردم حل شود و بسیاری مسائل دیگر.
,
 
,
وی با بیان این‌که مذاکره و مباحث مطرح شده در مورد خوب جلوه‌دادن آمریکا تحریفی از انقلاب اسلامی بود که صورت گرفت، اظهار کرد: تعابیر مختلف از برجام باعث شد مردم باور کنند برجام خوب است و در نهایت مسئولان برجام را امضا کردند اما نه‌تنها چیزی از برجام عاید کشور نشد بلکه برجام خسارت محض برای ایران بود‌.
,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی روز عید قربان با تاکید بر این‌که برجام نتیجه‌ای نخواهد داشت خواستند جامعه را از انحراف برگرداندند و متذکر شدند که کشورهای غربی و آمریکا دلشان به حال مردم ایران نمی‌سوزد بلکه این کشورها از مشکلات ایران به نفع خود بهره می‌برند.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی عنوان کرد: برخی با تحریف کشور را برای مذاکره آماده کردند و امروز نیز از برجام و مذاکره تعریف می‌کنند و می‌گویند که برجام خوب و مفید است در حالی که تعریف کردن از برجام نیز تحریف جدیدی است چراکه برجام هیچ فایده‌ای برای کشور ایران نداشت.
,
 
,
وی اظهار کرد: مسئولان با انحراف اذهان مردم، برجام را امضا کردند برجامی که خسارت محض برای کشور بود.
,
 
,
امام جمعه اسدیه با اشاره به مسئله "اینستکس" بیان کرد: این مسئله نیز انحراف جدیدی و زیر مجموعه برجام است و فایده‌ای برای کشور نخواهد داشت.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: مفهوم صحبت‌های مقام معظم رهبری در روز عید قربان در مورد تحریف این بود که کشور را نباید از اصول انقلابی آن خارج کرد.
,
 
,
وی افزود: بارها مقام معظم رهبری تاکید کردند و در فرمایشات امام خمینی(ره) نیز اشاره شده که اگر قرار است مذاکره‌ای با دشمن صورت گیرد باید زیرکانه باشد که دشمن سوءاستفاده نکند اما متاسفانه در بحث برجام شاهد سوءاستفاده دشمن بودیم.
,
 
,
امام جمعه اسدیه عنوان کرد: مسئولانی که برجام را امضا کردند خودشان امروز متوجه شدند که برجام برای کشور خسارت محض بوده است.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی بیان کرد: صحبت‌های مقام معظم رهبری در روز گذشته فصل‌الخطاب و پایان‌بخشی برای برجام، اینستکس و مسائل شبیه این بود که مسئولان بدانند برجام، مذاکره و اینستکس هیچ فایده‌ای ندارد و اصول انقلابی کشور بیش از این تحریف نشود و کشور را به ورطه سقوط نبرند که اگر از همین جا هم برگردیم به فایده کشور خواهد بود.
,
 
,
وی گفت: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران اصولی بود که با برجام خدشه‌دار شده بود و صحبت‌های روز عید قربان مقام معظم رهبری با هدف برداشتن خدشه از استقلال و آزادی کشور بود. امیدواریم که ان‌شاءالله مسئولان بیدار شوند و بابصیرت سخنان مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند.
,
 
,
امام جمعه اسدیه با اشاره به جملاتی از جمله "امضای کری تضمین است" و "برجام آب خوردن را حل می‌کند"، بیان کرد: این جملات نمونه واضح تحریف است چراکه بارها امام خمینی(ره) از آمریکا به عنوان ام‌الفساد قرن و شیطان بزرگ نام بردند و مقام معظم رهبری نیز در مورد مذاکره با آمریکا هشدار داده بودند.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی افزود: این‌که عنوان شود امضای کری تضمین است یعنی آمریکا ام‌الفساد قرن و شیطان بزرگ نیست و این جمله انحرافی بزرگ سال‌ها مقابل چشم ملت بوده اما مردم به آن توجهی نداشتند لذا مقام معظم رهبری روز عید قربان در این خصوص تذکر دادند.
,
 
,
مسئولانی که به درون کشور توجه ندارند به اصول انقلاب اسلامی و استقلال نیز اعتقادی ندارند
, مسئولانی که به درون کشور توجه ندارند به اصول انقلاب اسلامی و استقلال نیز اعتقادی ندارند, مسئولانی که به درون کشور توجه ندارند به اصول انقلاب اسلامی و استقلال نیز اعتقادی ندارند,
 
,
وی در مورد توجه مسئولان به خارج کشور به جای داخل، گفت: برخی از مسئولان از توجه به خارج کشور منفعت می‌برند و برای همین است که توجهی به درون ندارند چراکه منافع آن‌ها به خطر می‌افتد.
,
 
,
امام جمعه اسدیه عنوان کرد: مسئولانی که به درون کشور توجه ندارند به اصول انقلاب اسلامی و استقلال نیز اعتقادی ندارند.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی با اشاره به خسارت‌های برجام، گفت: برجام خسارت‌های زیادی داشت اما در درازمدت، بیشتر شاهد خسارت‌های برجام خواهیم بود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بتن ریختن در آب سنگین اراک، خارج‌کردن برخی از سانتریفیوژها از اورانیوم و تحقیقاتی کردن آن، اخراج کارکنان انرژی هسته‌ای، بازرسی‌های همیشگی ایران، پول‌های ایران که قرار بود پس داده شود اما نشد، مشکلاتی که در فروش نفت به وجود آمد، تحریم دارو و بسیاری موارد دیگر نمونه‌ای از خسارت‌های برجام برای ایران بود.
,
 
,
امام جمعه اسدیه در مورد "اینستکس"، عنوان کرد: اروپا نیز نمی‌تواند برای ایران کاری انجام دهد.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: آمریکا که کدخدا بود نتوانست برای ایران کاری کند حال اروپا که زیرنظر آمریکا است می‌خواهد کمک ایران کند؟ نوچه و مزدوران آمریکا بدون اجازه آمریکا آب نمی‌خورند و به کسی آب نمی‌دهند.
,
 
,
وی تصریح کرد: بنابرفرمایش مقام معظم رهبری اینستکس بازیچه‌ای برای معطل نگه داشتن مسئولان ایران است لذا باید هر چه زودتر از اینستکس خارج شد و دنبال استقلال و توانمندی داخل کشور رفت.
,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: دنیا که در اروپا و آمریکا خلاصه نشده است. چرا ما با کشورهای همسایه خود از جمله چین، هند، کره شمالی و ... ارتباط درست و حسابی نداشته باشیم؟ خسارات عدم ارتباط با کشورهای همسایه را نیز بعدها شاهد خواهیم بود.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی خطاب به دولت در سال آخر فعالیت جهت رفع مشکلات، بیان کرد: دولت باید برای رفع مشکلات موجود در مدت زمان اندک برنامه کوتاه مدت داشته باشد و برای دولت بعدی نیز پایه‌ریزی صورت گیرد که مشکلات مرتفع شود.
,
 
,
جلوگیری از گرانی بزرگترین خدمت دولت به ملت
, جلوگیری از گرانی بزرگترین خدمت دولت به ملت, جلوگیری از گرانی بزرگترین خدمت دولت به ملت,
 
,
وی افزود: امروز باید مشکلات اشتغال، ازدواج، مسکن، گرانی و .‌.. کمتر شود و اگر رئیس جمهور در آخرین سال خدمت بتواند جلوی گرانی را بگیرید بزرگترین خدمت را به مردم کرده است.
,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: برخی از وزارتخانه‌ها در این هفت سال دنبال منافع شخصی خودشان بودند و برای مردم کار نکردند که نتایج و خسارات این‌ها نیز بیش از این که است بعدها نمایان خواهد شد.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی عنوان کرد: دولت لازم است در مدت زمان باقی مانده بیدار شود و با کمک وزرا برای رفع مشکلات اقدام کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه