اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد

کشف یک تن و ۸۴۴ کیلو انواع مواد مخدر در قزوین/ ۹۳۵ معتاد متجاهر دستگیر شدند

کشف یک تن و ۸۴۴ کیلو انواع مواد مخدر در قزوین/ ۹۳۵ معتاد متجاهر دستگیر شدند
سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با هوشیاری و سرعت عمل پلیس در چهار ماهه گذشته ۳۰۲ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر و یک تن و ۸۴۴ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره عملکرد پلیس در حوزه مواد مخدر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ و به منظور تضعیف توان فعالیت مجرمانه قاچاقچیان با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی چهار ماهه گذشته موفق شدند ۳۰۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کنند که این موضوع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش دستگیری داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: جمعا یک تن و ۸۴۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۳۲۹ کیلو ۹۱۹ گرم تریاک، ۷۵ کیلو ۴۶۵ گرم حشیش، ۴۵ کیلو هروئین، ۱۳ کیلو و ۹۱۹ گرم شیشه و مقدار ۱۱۰ کیلو سایر انواع مواد مخدر کشف و قاچاقچیان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

این مقام انتظامی استان با اشاره به افزایش ۷۱ درصدی کشف مواد مخدر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: در این مدت ۴۰۵ مرحله طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده از حیث توزیع مواد مخدر در استان اجرا و در اجرای این طرح ها ۹۳۵ معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

,

فرمانده انتظامی استان قزوین از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، قدردانی کرد.

,

وی در پایان گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه