اخبار داغ

فعال فرهنگی گرمه ای:

یاری گری مردم مهمترین دلیل موفقیت طرح مواسات است

یاری گری مردم مهمترین دلیل موفقیت طرح مواسات است
حجت الاسلام جلالیان با بیان اینکه همکاری مردم مهمترین دلیل موفقیت طرح کمک مومنانه است، گفت:هم افزایی، هم گرایی و یکی شدن مجموعه های خیریه در رزمایش مواسات باعث پوشش دادن تمام نیازمندان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جلالیان از فعالین فرهنگی طرح مواسات در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت: رزمایشی که مقام معظم رهبری پی ریز آن بودند ، یکی از نکاتی است که دائم قرآن و روایات به ما متذکر می شوند و این مسئله را در آیه ای چون " ان فی اموالکم حق ، للسائل و المحروم " می بینیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام جلالیان از فعالین فرهنگی طرح مواسات در گفتگو با خبرنگار , عصر اترک,  گفت: رزمایشی که مقام معظم رهبری پی ریز آن بودند ، یکی از نکاتی است که دائم قرآن و روایات به ما متذکر می شوند و این مسئله را در آیه ای چون " ان فی اموالکم حق ، للسائل و المحروم " می بینیم .,


وی با تاکید بر اینکه مردم دلیل اصلی موفقیت طرح مواسات بودند ، افزود : اهدای بیش از ۵۰۰ بسته غذایی ، یخچال ، کولر ، کمک هزینه خرید جهیزیه ، تعمیر رایگان وسایل منازل محرومین ، اهدای خشکبار و غذای گرم ، قطره ای  از دریای کمکهای مردمی بود که در مرحله اول طرح مواسات در بین نیازمندان توزیع شد. 

,
,

مسئول مجمع جهادی و فرهنگی شهرستان ادامه داد : یکی از اهداف این مجموعه تاسیس صندوق قرض الحسنه، راه اندازی مشاغل زودبازده برای جوانان شهرستان است .
جلالیان هم افزایی، هم گرایی و یکی شدن مجموعه های خیریه را در رزمایش مواسات و در نتیجه پوشش دادن تمام نیازمندان را ، از برکات تبعیت فرمایش مقام معظم رهبری خواند.

,
,

انتهای پیام/ غلامی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه