اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

روند صعودی بازار سرمایه طبیعی است/ نگرانی ریزش و سقوط بازار سرمایه بی‌مورد است

روند صعودی بازار سرمایه طبیعی است/ نگرانی ریزش و سقوط بازار سرمایه بی‌مورد است
جلیلی کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه هیچ نگرانی در خصوص ریزش و سقوط بازار سرمایه وجود ندارد گفت: این موضوع به هیچ عنوان اتفاق نمی‌افتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد پیش‌بینی آینده بورس اظهار کرد: شاخص بورس رو به صعود است و این افزایش با وجود شرایط بورس منطقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کشورها ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی دارد و بازار سرمایه و بورس نیز زیرساخت توسعه اقتصاد کشور است تصریح کرد: شرکت‌های دانش بنیان در چند سال اخیر رشد خوبی پیدا کرده و در آینده این شرکت‌ها قطعا برای تامین نیاز مالی خودشان از بازار سرمایه بیشتر استفاده می‌کنند.

,

کارشناش مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه اقتصاد کشورمان در حال حاضر به سمت و سویی حرکت می‌کند که به بازار سرمایه نیار دارد بیان کرد: بخش مهمی از رشد بازار سرمایه در شرایط فعلی طبیعی است.

,

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش وابستگی‌ها به صادرات نفت افزود: با این شرایط فرصت خوبی پیش آمده تا این هدف برای کشور محقق شود.

,

جلیلی عنوان کرد: در این شرایط توجه به ظرفیت‌های داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازار سرمایه نیز مهمترین زیرساخت اقتصاد داخلی است.

,

وی عنوان کرد: مجموعه اقدامات نیاز بازار سرمایه و همچنین اداره نظام و حاکمیت دولت برای توسعه بازار سرمایه و ظرفیت‌های بالقوه‌ای که این بازار دارد در کنار هم نشان می‌دهد که وضعیت فعلی طبیعی است.

,

کارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در خصوص ریزش و سقوط بازار سرمایه وجود ندارد و این موضوع به هیچ عنوان اتفاق نمی‌افتد افزود: هنوز در بازار سرمایه در نقطه شروع هستیم.

,

وی با تاکید براینکه در بازار سرمایه ظرفیت‌های بالقوه به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل می‌شود عنوان کرد: روندی که در حال حاضر داریم طبیعی است و باید این اتفاق می‌افتاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه