اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی خبر داد؛

دانشگاه پیام نور استان مرکزی یکی از ۷پایلوت مرکز نوآوری در کشور

دانشگاه پیام نور استان مرکزی یکی از ۷پایلوت مرکز نوآوری در کشور
ملکی راد رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی، گفت: ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۵ مرداد شروع و تا ۲ شهریور ماه ادامه دارد و همه افرادی که دارای دیپلم هستند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، رشته و محلی را که می خواهند انتخاب و بعد از آنالیز منطقه آنها مشخص خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ملکی راد رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی در نشستی خبری در خصوص ثبتنام ترم جدید تحصیلی این دانشگاه، گفت: ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۵ مرداد شروع و تا ۲ شهریور ماه ادامه دارد و همه افرادی که دارای دیپلم هستند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، رشته و محلی را که می خواهند انتخاب و بعد از آنالیز منطقه آنها مشخص خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در خصوص تغییر محل تحصیل با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور استان، امتحان را برگزار می کند مشکلی وجود ندارد و یکی از مزیت های دانشگاه پیام نور تحصیل همزمان در دو رشته است. همچنین ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور به سه روش حضوری ، نیمه حضوری و مجازی است که با توجه به شیوع کرونا روش مجازی بیشتر مورد تاکید است.

,

ملکی راد ادامه داد: به کلیه دانشجویان در مقاطع مختلف، تسهیلات با سود کمتر از ۲ درصد اعطاء می شود و تغییر رشته برای دانشجویان به راحتی امکان پذیر است و نگرانی در خصوص انتقال واحدها وجود ندارد. همچنین با توجه به ارتباطاتی که دانشگاه پیام نور با ۴۰ کشور دنیا دارد، خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در خصوص آموزش مجازی وجود ندارد.

,

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به کاهش تعداد دانشجوها در سطح استان، گفت: متاسفانه کاهش دانشجو در کشور و سایر دانشگاه ها یک موضوع جدی است به طوری که در طول سال های گذشته تعداد دانشجویان پیام نور در سطح استان از ۲۴ هزار نفر به ۱۲ هزار نفر رسیده است. این در حالی است که تمام شهرستان های استان به جز خنداب از دانشگاه پیام نور بهره مند هستند.

,

وی تصریح کرد: امروز اولویت دانشگاه پیام نور کیفی سازی است و سعی می کنیم فارغ التحصیلان را در بازار به خوبی توانمند کنیم.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: ثبت نام های پیامای بدون آزمون عمدتا با روش کلاهی برداری انجام می شوند و به هیچ عنوان مورد تایید دانشگاه و وزارتخانه نیستند چراکه ثبت نام در دانشگاه پیام نور نیاز به رابطه و کانال زدن ندارد.

,

ملکی راد افزود: دانشگاه پیام نور استان در چند بخش فرهنگی ، آموزش ها ، ارتباط با صنعت و کارآفرینی رتبه خوبی در کشور دارد به طوری که ۷ استان با توافق معاونت نهاد ریاست جمهوری به عنوان پایلوت در بخش مرکز نوآوری انتخاب شده اند که استان مرکزی یکی از آنهاست. همچنین در موضوع کرونا از همان ابتدای شیوع بیماری به طور جدی ورود پیدا کردیم که در چند بخش مشاوره ، تحقیق و مقاله نویسی و اقدامات پیشگیرانه وارد شدیم و امروز رتبه خوبی در مبارزه با کرونا کسب کرده ایم.

,

وی ادامه داد: در بخش تحقیقات بیش از ۳ مقاله تحقیقی با محوریت کرونا تاکنون به تایید رسیده است و در بخش پیشگیری با راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان اقدامات ارزنده ای انجام شده است. بیش از ۷۶ نفر برای تولید ماسک و گان استاندارد و بهداشتی سازماندهی شدند که روزانه بیش از ۶۵ هزار ماسک در مجموعه پارک علم و فناوری تولید می کنند و با قیمت مصوب در بازار عرضه می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه