اخبار داغ

چرا آمریکا به سمت نابودی حرکت کرده است؟

چرا آمریکا به سمت نابودی حرکت کرده است؟
امپراتوری امریکا در خاورمیانه در حال تمام شدن است، امریکایی ها نفوذ خود را در منطقه ما به واسطه بحث های مختلف از جمله سیاست های جمهوری اسلامی از دست می دهند؛ نتیجه قطع دست امریکایی ها از خاورمیانه، اورژانسی شدن حیات و حذف رژیم صهیونیستی از منطقه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید قربان طی گفتگوی زنده تلویزیونی با ملت ایران سخن گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رهبرانقلاب در سخنان خود با تشریح اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت امریکا در جنایت تحریم ملت ایران تأکید کردند: دشمن به موازات جریان تحریم، جریان تحریف حقایق را هم دنبال می کند اما به فضل الهی و با هوشیاری، زیرکی و شناخت عمیق ملت ایران از امریکا به هیچ کدام از اهدافش نرسیده و نخواهد رسید و ایران عزیز با صبر و ثبات، تلاش بیشتر مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های داخلی به راه روشن خود ادامه خواهد داد.
,
 
,
در این زمینه با محمود فروزبخش، کارشناس مسائل سیاسی و حوزه بین الملل به گفت و گو پرداختیم.
,
 
,
صاحب نیوز: نظر شما نسبت به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب چیست؟
, صاحب نیوز: نظر شما نسبت به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب چیست؟, صاحب نیوز: نظر شما نسبت به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب چیست؟,
 
,
فروزبخش: مادر تمام خوبی ها در علم اخلاق صبر است و و مادر همه بدی ها ترس است.
,
 
,
فرمایشات رهبر انقلاب و گزارشی که ایشان از وضعیت کشور دادند، برای بهتر شدن اوضاع راه حلی هایی را پیشنهاد دادند اما علی رغم فرمایشات امیدوار کننده ایشان، کسانی را در داخل کشور داریم که از طرفی دست بر روی عنصر ترس می گذارند و با تحریف و روایت های نادرست مردم را می ترسانند.
,
 
,
برخی ها روایتی از امروز و گذشته ایران مطرح می کنند که این روایت تحریف شده است؛ مطابق با این روایت ها کشور ایران امیدی به ثبات و بقا ندارد و مردم را می ترسانند.
,
 
,
دومین موضوع، موانعی است که موجب عدم ثبات در مسائل اقتصادی مانند افزایش افسارگسیخته قیمت ها می شود که رهبری در سخنرانی خود فرمودند که این عدم ثبات صرفا اقتصادی نیست و سیاسی و امنیتی است.
,
 
,
سومین عامل و موضعی عدم اعتماد به نفس و تکیه بر دشمن است؛ برخی می گویند که اگر می خواهیم در دنیای امروز باقی بمانیم، باید حتما با کدخدا همراهی و سیاست های آن را دنبال کنیم و اگر این تعامل وجود نداشته باشد باعث مشکلات و حتی نابود می شوید.
,
 
,
چرا برخی ها به دنبال این ترساندن و تحریف هستند؟
, چرا برخی ها به دنبال این ترساندن و تحریف هستند؟, چرا برخی ها به دنبال این ترساندن و تحریف هستند؟,
 
,
این روند ترساندن مردم تا انتخابات 1400 ادامه داد که از ترس مردم برای بقا و امید را جهت دهی کند.
,
 
,
از صبر برای مقابله با مشکلات فرمودید، آیا منظور شما نشستن و دست روی دست گذاشتن برای حل مشکلات است؟
, از صبر برای مقابله با مشکلات فرمودید، آیا منظور شما نشستن و دست روی دست گذاشتن برای حل مشکلات است؟, از صبر برای مقابله با مشکلات فرمودید، آیا منظور شما نشستن و دست روی دست گذاشتن برای حل مشکلات است؟,
 
,
خیر، فضائل اخلاقی بر مبنای صبر نوشته شده است و صبر مخصوص انسانی است که اراده دارد؛ صبر به معنای خالی کردن میدان نیست و با جهاد همراه است.
,
 
,
این صبر باعث می شود که در دراز مدت ظرفیت های داخلی شکوفا شود؛ کلید واژه ای که رهبری در سخنرانی اخیر خود تکیه داشتند بحث اراده بود که این بحث در مقابل با ترس قرار دارد و  برای دستیابی به یک هدف بزرگ باید صبر کرد و دلیل صبر هم در دسترس نبود هدف است.
,
 
,
نمونه ای از استفاده این صبر و پیروز شدن در برابر مشکلات را می فرمایید.
, نمونه ای از استفاده این صبر و پیروز شدن در برابر مشکلات را می فرمایید., نمونه ای از استفاده این صبر و پیروز شدن در برابر مشکلات را می فرمایید.,
 
,
در زمان دفاع مقدس باور نمی کردیم که ارتش در مقابل با سلاح های پیشرفته صدام و دوام بیاورد و بعدها با است که بتواند برقرار باشد.
,
 
,
امروز هم رهبر انقلاب می فرایند که اگر صبر و اراده قوی در این میدان داشته باشید ظرفیت های ملت ایران یکی پس از دیگری شکوفا می شود.
,
 
,
رهبر انقلاب در ابتدای فرمایشات خود به حضرت موسی (ع) و صبر نداشتن قوم آن حضرت اشاره کردند، بیشتر در این زمینه توضیح دهید.
, رهبر انقلاب در ابتدای فرمایشات خود به حضرت موسی (ع) و صبر نداشتن قوم آن حضرت اشاره کردند، بیشتر در این زمینه توضیح دهید., رهبر انقلاب در ابتدای فرمایشات خود به حضرت موسی (ع) و صبر نداشتن قوم آن حضرت اشاره کردند، بیشتر در این زمینه توضیح دهید.,
 
,
رهبر انقلاب زمانی که در مورد بحث معنوی صحبت می کنند، به داستان حضرت موسی و رابطه آن با این ایام اشاره و تأکید می کنند؛ زمانی که قوم حضرت موسی دید که موسی به وعده 30 روزه خود نیامد، بخش کثیری از آن ها گوساله پرست شدند.
,
 
,
گاهی یک قوم اراده بزرگی می کنند اما به سبب بی صبری و اینکه فکر می کند که پیروزی نزدیک است اگر با تأخیر و مشکلی روبه رو می شود، جا می زدند و جلوی پیامبر خود می ایستد.
,
 
,
این بحث اشاره ای است که اگر طبق وعده های معمول موفقیت ها کسب نشد باید بیشتر صبر کنیم و نباید توقع داشته باشیم که در آن 30 روز به هدف برسیم.
,
 
,
نظر شما نسبت به اینکه رهبر انقلاب نابودی نظام امریکا را حتی و به دست مردم خود خواند، چیست؟
, نظر شما نسبت به اینکه رهبر انقلاب نابودی نظام امریکا را حتی و به دست مردم خود خواند، چیست؟, نظر شما نسبت به اینکه رهبر انقلاب نابودی نظام امریکا را حتی و به دست مردم خود خواند، چیست؟,
 
,
نابودی نظام ظلم وعده الهی است و بنا به تاریخ، فرعون، نمرود و در قرن اخیر شوروی، قدرت های بزرگ مبتنی بر ظلم نابود شدند و به صورت ذاتی فواره ای که به سمت بالا می رود، پایین می آید.
,
 
,
از نظر شما انحلال نظام امریکا به چه دلیل است؟
, از نظر شما انحلال نظام امریکا به چه دلیل است؟, از نظر شما انحلال نظام امریکا به چه دلیل است؟,
 
,
انحلال امریکا به دلیل فعل و انفعالاتی که در داخل امریکا و برخی از روحیاتی که در مردم رخ می دهد، است و اینکه انحلال امریکا یک باره مانند شوروی و یا به صورت تدریجی است، مشخص نیست؛ اگر انحلال امریکا به صورت تدریجی باشد، یک سری قدرت های موازی در جهان ایجاد می شود و نظام جهان را از تک قطبی بودن خارج می کنند.
,
 
,
دومین نکته این است که امپراتوری امریکا در خاورمیانه کاملا تمام می شود که امریکایی ها نفوذ خود را در منطقه ما به واسطه بحث های مختلف از جمله سیاست های جمهوری اسلامی از دست می دهند؛ نتیجه قطع دست امریکایی ها از خاورمیانه، اورژانسی شدن حیات و حذف رژیم صهیونیستی از منطقه می شود.
,
 
,
گفت و گو از محمدرضا باقری
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه