اخبار داغ

در نشست خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مطرح شد؛

مهارت آموزی و پرورش استعدادهای جوانان وظیفه مدیران است/ ۳۱ مرداد آخرین مهلت فراخوان جشنواره فیلم مقاومت

مهارت آموزی و پرورش استعدادهای جوانان وظیفه مدیران است/ ۳۱ مرداد آخرین مهلت فراخوان جشنواره فیلم مقاومت
عین الله حاتمی با بیان اینکه وقتی زمینه حضور جوانان فراهم شود، قطعا شاهد حضور موثر این افراد در عرصه های مختلف خواهیم بود، گفت: وظایف مدیران رشد، مهارت آموزی، پرورش این مهارت ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، عین الله حاتمی، مدیر ستاد تخصصی اقشار بسیج خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: هنر همچون روح یک جامعه است و آن را از لحاظ ابعاد فرهنگی رشد می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,


وی با اشاره به اینکه استان خراسان شمالی اگر چه در بسیاری از شاخصه های توسعه ای در گروه استان های محروم کشور قرار دارد، اما از لحاظ حضور جوانان مستعد در عرصه ها و شاخه های مختلف در گروه استان های برتر کشور قرار گرفته است.

,
,

 حاتمی با بیان اینکه وقتی زمینه حضور جوانان فراهم شود، قطعا شاهد حضور موثر این افراد در عرصه های مختلف خواهیم بود، گفت:  وظایف مدیران رشد، مهارت آموزی، پرورش این مهارت ها است.

,


این مقام مسئول اضافه کرد: اگرمدیران  زمینه را برای پرورش این استعداد ها فراهم نکنند شاید این استعدادها منحرف شوند و به هدف نهایی نرسند.

,
,


مدیرستاد تخصصی اقشار بسیج خراسان شمالی یکی از بخش های موثر در شکوفایی استعدادها را برگزاری جشنواره ها در سطح استان عنوان کرد و گفت: وظیفه مدیران استان این است که زمینه رشد و پرورش جوانان را فراهم کنند.

,
,


وی یادآور شد: مجموعه بسیج و سپاه در راستای رشد واستعداد جوانان در حوزه های مختلف، حامی برگزاری این جشنواره های استانی، کشوری و بین المللی هستند.

,
,


حاتمی افزود: جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با هدف شناسایی و هدایت گری، استعدادهای جوانان، فراهم کردن زمینه آشنایی و هم اندیشی هنرمندان و برگزاری کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

,
,


این مقام مسئول عنوان داشت: این جشنواره فرصتی برای هنرمندان و علاقه مندان استانی است که آثارشان را در محورهای پویانمایی، نماهنگ، مستند، فیلم نامه، فیلم داستانی کوتاه و بلند به رقابت بگذارند.

,
,


وی از همه هنرمندان استانی دعوت کرد که در این جشنواره مشارکت کنند و گفت: امید است در مرحله بعد بتوانیم میزبانی کشوری این جشنواره را برای استان خراسان شمالی بگیریم.

,
,

 

,

31 مرداد آخرین مهلت فراخوان جشنواره فیلم مقاومت 

, 31 مرداد آخرین مهلت فراخوان جشنواره فیلم مقاومت ,

رضا لنگری، دبیر ستاد شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته 227 فیلم در استان اکران شد، گفت: در سال جاری برای نخستین بار بخش فیلم سازان بسیجی به این جشنواره اضافه شده است و باتوجه به اینکه 6 برگزیده استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد قطعا شانس بیشتری برای دیده شدن خواهند داشت.

,


وی ادامه داد: فراخوان جشنواره شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از یک ماه گذشته داده شده است و تا 31 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

,
,


لنگری خاطرنشان کرد: این جشنواره در 15 محور موضوعی شامل  ولایت فقیه و رهبری، شهدای انقلاب، مقاومت و دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ، اهداف و آرمانها، دستاوردها و پیشرفتها، تمدن نوین اسلامی، انقلابی بودن و مدیریت جهادی، فرهنگ و تفکر بسیجی، زنان در انقلاب اسلامی، رسانه ها و فضای مجازی، تهدیدها و فرصت ها، جنگ نرم و نفوذ دشمن در عرصه های مختلف، تهدیدادت و دشمنان داخلی و خارجی، مقاومت، مدافعان حرم، بیداری اسلامی در منطقه و جهان برگزار خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه