اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

مجموعه اقدامات رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان دلخوش کننده است/ مردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی نذورات‌شان را به این مسیر هدایت کنند

مجموعه اقدامات رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان دلخوش کننده است/ مردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی نذورات‌شان را به این مسیر هدایت کنند
امام جمعه زنجان با اشاره به آغاز مرحله جدید کمک مومنانه در استان زنجان گفت: مجموعه اقدامات رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان دلخوش کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مسئله کرونا یک واقعیتی است که دنیا را به خود مبتلا کرده است، اظهار کرد: در این مدت شرایط زندگی تغییر پیدا کرد، تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها در کنار گرانی‌ها که روز به روز اضافه می‌شود، قشر ضعیف جامعه را بیشتر تحت تاثیر خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: به خاطر همین شرایط عده‌ای کار خود را از دست دادند که از جمله اینها می‌توان به کارگران فصلی، باربرهای بازار، شاگردهای مغازه‌ها، کارگران رستورانها، هتلها و تالارها و ... اشاره کرد که به خاطر شیوع بیماری کرونا به مشکل خوردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه بعد از فرمایش امام المسلمین در خصوص رزمایش مواسات و همدلی مردم پای کار آمدند و خوش درخشیدند، گفت: آمارهای که نیروهای مردمی و خیرین، مساجد، علما، مراکز نیکوکاری در بسیاری از مساجد استان، ائمه جماعات و پایگاه‌های مقاومت ارائه کردند، انصافا دلخوش کننده بود.

,

وی با اشاه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبری معظم تاکید کرده و فرمودند که این نهضت رزمایش کمک مومنانه باید ادامه داشته باشد.

,

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: در آستانه عید غدیر و ماه محرم الحرام قرار داریم که بهترین فرصت است تا مردم حسینی و ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی نذورات، خیرات و احسان خود را به این مسیر هدایت کنند.

,

وی با بیان اینکه در استان زنجان نیز در خصوص رزمایش کمک مومنانه همان کمیته فعال شده است، افزود: حساب مشترکی ایجاد شده و بانک اطلاعلاتی خوبی نیز جمع‌آوری شده تا کسی از قلم نیفتد.

,

امام جمعه زنجان با تاکید بر تداوم نهضت کمک مومنانه در استان تصریح کرد: این ایام بهترین فرصت است تا با نظر آقا سیدالشهدا(ع) این رزمایش منسجم تر در استان اجرا شود.

,

وی با بیان اینکه طبق تاکید مقام معظم رهبری کسی نباید از قلم بیفتد، اظهار کرد: اشکالی ندارد کسی دو یا سه بار کمک دریافت کند اما این اشکال است که کسی از قلم بیفتد.

,

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه رزمایش مواسات و همدلی کار بسیار جالبی است، گفت: پیامبر(ص) تاکیدات فروانی برای موسات داشته‌اند که نشاناز توجه دین اسلام به این امر خداپسندانه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه