اخبار داغ

با عبور از عدد 2میلیون واحد رخ داد؛

ثبت رکورد جدید در بورس تهران/ 29هزار میلیارد تومان ارزش معاملات امروز بازار سرمایه

ثبت رکورد جدید در بورس تهران/ 29هزار میلیارد تومان ارزش معاملات امروز بازار سرمایه
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با با افزایش 49هزار واحدی و ورود به کانال 2میلیون واحدی و ثبت رکودی جدید در بازار سرمایه در ارتفاع 2میلیون و 11هزار واحد ایستاد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز رکود جدیدی را ثبت کرد. شاخص بورس در جریان معاملات امروز با افزایش 49هزار و 782واحدی برای اولین بار در تاریخ بورس وارد کانال 2 میلیونی شد و در ارتفاع 2میلیون و 11هزار و 404 واحد ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص کل با معیار هم وزن هم در پایان معاملات امروز 8681هزار واحد رشد عدد 526هزار و 808 واحد را ثبت کرد.

,

معامله گران امروز در بورس بیش از 13میلیارد و 584میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب 2میلیون و 564هزار نوبت دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از 23هزار و 558 میلارد تومان بود.

,

براساس این گزارش معامله گران امروز در بازار سرمایه 16 میلیارد و 257 میلیون سهم و اوراق مالی به ارزش 29 هزار و 533 میلیارد رسید.

,

سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سرمایه نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه گذاری غدیر، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص داشتند.

,

, ,

شاخص کل فرابورس نیز امروز با افزایش 535 واحد به 20هزار و 818 واحد رسید.

,

معامله گران امروز در فرابورس بیش از 2میلیارد و 673 میلیون سهم و اوراق مالی را در 794هزار نوبت و به ارزش 5هزار و 975 میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین نقش را در رشد شاخص داشتند و در مقابل پتروشیمی مارون و ذوب آهن اصفهان با بیشترین تاثیر منفی مانع رشد شاخص شدند.

,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه