اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مدیرت جهادی لازمه تقویت اقتصاد/«اقتصاد مقاومتی» سرلوحه کار مسئولان باشد

مدیرت جهادی لازمه تقویت اقتصاد/«اقتصاد مقاومتی» سرلوحه کار مسئولان باشد
اسماعیلی، کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مدیریت جهادی لازمه تقویت اقتصاد است، گفت: بی اثر کردن تحریم ها با مدیریت جهادی و تقویت اقتصادی امکان پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران علاج مشکلات اقتصادی را اتکا به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی مطرح کردند و دشمن تلاش دارد تا به واسطه تحریم ها، فشار بیشتری را وارد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با تاکید بر فعال کردن پتانسیل های داخل کشور افزود: وابستگی اقتصادی، تکانه هایی را به دنبال دارد و برای رها شدن از این وابستگی ها ضروری است تا ظرفیت ها و توانمندی های داخلی فعال شود و تهدیدهایی که دشمن با تحریم ایجاد می کند، به فرصت تبدیل شوند.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اقتصاد پرتلاطم ناشی از عمل نکردن به سیاست های اقتصاد مقاومتی است و برای تقویت اقتصاد باید به سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای شود.

,

اسماعیلی مدیریت جهادی را مبتنی بر اخلاص برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی نیازمند تلاش و پشتکار است که این تلاش ها تنها با مدیریت جهادی امکان پذیر است و تقویت اقتصاد با پشت میز نشینی امکان پذیر نیست.

,

وی بیان کرد: مدیریت جهادی، استفاده از نیروهای جوان و متخصص و همچنین استفاده از جوانان پای کار می تواند در پیشبرد اهداف تقویت اقتصاد بسیار موثر باشد.

,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: مدیرت جهادی لازمه تقویت اقتصاد است و با این اقدام تحریم ها بی اثر می شود و دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

,

اسماعیلی با اشاره به این که مذاکرات فایده ای ندارد و مشکلی را حل نمی کند گفت: دشمن از مذاکرات می خواهد به منافع خود برسد و در مذاکرات برجام مشخص شد که تنها معطلی به همراه دارد و آمریکا و طرف غربی به هیچکدام از تعهدات خود پایبند نیستند.

,

وی اظهار داشت: عده ای مدام دم از مذاکره با آمریکا می زنند که نشان دهنده وابستگی این افراد به آمریکاست و می خواهند ذهن ها را از مسیر اصلی دور کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه