اخبار داغ

مام جمعه الشتر مطرح کرد:

تحریم و تحریف دو کُد مهم رهبری برای حل مشکلات جامعه

تحریم و تحریف دو کُد مهم رهبری برای حل مشکلات جامعه
موسوی، امام جمعه الشتر گفت: تحریم و تحریف دو کُد مهم از طرف مقام معظم رهبری برای حل مشکلات جامعه و در راستای توجه به شیطنت های استکبار اعلام شد که مسئولان، نیروهای جهادی و مردم باید بیشتر به آن بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید سجاد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز عید قربان، اظهار داشت: رهبر انقلاب دو کد تحریم و تحریف برای کاهش حل مشکلات مردم و در راستای توجه به شیطنت های استکبار اعلام کردند که همه مردم، مسئولان و انقلابیون باید به آن بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند تحریم ها زمانی اثربخش خواهد بود که تحریف هم همراه آن باشد یعنی سیاه نمایی و ناکارآمدی هم در کنار آن باشد.

امام جمعه شهرستان الشتر بیان کرد: وقتی که تحریم باشد و تحریف نباشد یعنی در دنیا مستکبرین دچار اشتباه شده اند، استکبار فکر می کند که اگر مردم از گرانی می نالند و از تورم نگرانند، مردم حاضر خواهند بود که انقلابشان را با افکار پلید و پوسیده مستکبرین معاوضه کنند، اماچنین چیزی نیست و مردم نسبت به آرمانهایشان پایبندند.

وی تصریح کرد: آنچه که مقام معظم رهبری در مورد مسائل جاری روز که در درون مملکت اتفاق می افتد، سخنرانی کردند به خصوص واقعه ماه محرم که در پیش داریم و نوع نگاهها به این موضوع ، در حقیقت آن مشی توجه به مراسم عزاداری را مقام معظم رهبری به زیبایی بیان فرمودند و گفتند که همه ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

حجت الاسلام موسوی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند افرادی که عضو ستاد ملی کرونا هستند مسلمان و شیعه بوده و قطعاً دغدغه شیعیان را می دانند و از آن طرف حفظ جان امت اسلامی و شهروندان برای آنها مهم است که این سخنان فصل الخطاب همه اظهارنظرها در حوزه مسائل دینی و مذهبی بود.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه