اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

بیانیه "گام دوم انقلاب" چشم‌اندازی برای برنامه‌ریزی شورای تبلیغات اسلامی است

بیانیه "گام دوم انقلاب" چشم‌اندازی برای برنامه‌ریزی شورای تبلیغات اسلامی است
حسین شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راهی برای همه مردم به ویژه نسل جوان است؛ همچنین چشم‌اندازی برای برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام حسین شهسواری در نشست خبری که امروز(یکشنبه) به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد؛ اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع کرونا، ماموریت و رسالت نهادهای فرهنگی بسیار خطیر بوده و همه باید دنبال راهکار و برنامه‌ای باشیم تا با شیوه‌های جدید امور فرهنگی اجرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری همه ما برای برگزاری مراسم‌های ایام محرم و صفر تابع دستورات ستاد ملی کرونا هستیم.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: ۱۲ مرداد چهلمین سالروز تشکیل نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام در سال ۵۹ بوده و تنها نهاد مستقل، عمومی و غیردولتی است که متولی سیاستگذاری، هماهنگی، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف انقلابی است.

,

وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این ۴۰ سال، ادوار مختلفی را پشت سر گذاشته و فتنه و توطئه‌های دشمنان علیه نظام را با حضور گسترده مردم یکی پس از دیگری خاموش کرده است.

,

بزرگ‌ترین سرمایه شورای تبلیغات اسلامی، اعتماد عمومی مردم به آن است

, بزرگ‌ترین سرمایه شورای تبلیغات اسلامی، اعتماد عمومی مردم به آن است,

شهسواری در ادامه بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در مناسبت‌های مختلف انقلابی فراخوان داده و مردم نیز اعتماد کرده و علی‌رغم تنگناهای مالی اما با علم به اثربخشی از حضور باشکوه مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در صحنه‌های حساس شرکت داشتند.

,

 

,

وی تاکید کرد: بزرگ‌ترین سرمایه و پشتوانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اعتماد عمومی مردم به آن است که موجب شده تا مردم در بزنگاه‌های حساس دعوت این نهاد را پذیرفته و اقدام لازم را انجام دهند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه گفت: شرایط کرونایی امسال خیلی از مراسم‌ها را تحت الشعاع قرار داد اما با برنامه‌ریزی انجام شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ها انجام شد.

,

وی عنوان کرد: تنها برنامه‌ای که از ابتدای امسال تاکنون انجام نشد، راهپیمایی روز قدس بود؛ هرچند برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم انجام شد اما به جهت حفظ سلامت مردم در هیچ نقطه از کشور راهپیمایی برگزار نشد.

,

این مقام مسئول با اشاره به مقام والای شهید رجایی اظهار کرد: امسال ۳۹ امین سالگرد شهادت شهید رجایی است، شهیدی که همه ما مردم قزوین و مسئولان غیربومی به وجودش افتخار می‌کنیم.

,

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علمدار برگزاری مناسبت‌های انقلابی است

, شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علمدار برگزاری مناسبت‌های انقلابی است,

شهسواری ابراز کرد: قزوین مهد شهیدان بزرگی همچون رجایی و بابایی است؛ اما هیچ کار عمده و عملی برای شناخت شخصیت این شهیدان به نسل جوان انجام نشده است که امیدواریم با همت و تلاش رسانه شخصیت شهید رجایی برای نسل جوان معرفی شود.

,

وی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی رسانه در جامعه گفت: معتقدم خبرنگاران بازوان اصلی راهپیمایی و مراسم‌هایی هستند که در طول سال برگزار می‌شود؛ چراکه اگر مراسمی برگزار شود اما در اجتماع منعکس نشود گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

,

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود گفت: رنگ و لعاب فتنه‌های دشمنان در دهه ۹۰ تغییر کرده و مساجد و حوزه‌های علمیه مورد هدف قرار گرفت اما باز همین مردم بودند که فتنه را خاموش کردند.

,

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امسال دومین سال صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب است که این بیانیه بسیار ارزشمند و گران سنگ بوده و باید برای مطالعه آن وقت بگذاریم.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: بیانیه گام دوم چراغ راهی برای همه مردم به ویژه نسل جوان است که برنامه‌های خود را متناسب با آن پیش ببرند، همچنین چشم‌اندازی برای برنامه‌ریزی برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

,

شهسواری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علمدار برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی در کشور است، گفت: این نهاد در طول این ۴۰ سال بی‌طرفی و فراجناحی عمل کرده و هیچ‌گاه متعلق به دولت‌ها نبوده است؛ بلکه نهادی انقلابی بوده که برای پاسداشت کارهای انقلاب قدم برداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه