اخبار داغ

پیوستن بازیگر سریال یوسف پیامبر به پویش کمک های مومنانه

پیوستن بازیگر سریال یوسف پیامبر به پویش کمک های مومنانه
پروانه معصومی ضمن پیوستن به پویش کمک های مومنانه بیان کرد: این پویش کمکِ به جا و درستی است چون واقعا عده ای در این شرایط نیازمند بوده و گاهی به نان شب نیز محتاج هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه معصومی در گفتگو با صبح زاگرس؛ ضمن پیوستن به پویش کمک های مومنانه با بیان اینکه در ایام کرونایی بیشتر مردم خودشان به هم کمک می کنند، تصریح کرد: آنچه در قالب کمک های مومنانه ما در تلویزیون مشاهده می کنیم، بیشتر مردمی است و مردم به صورت خودجوش به هم کمک می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: در طرح کمک مومنانه مثل همیشه که هر اتفاقی رخ دهد، خود مردم به هم کمک می کنند؛ کمکِ به جا و درستی است چون واقعا عده ای در این شرایط نیازمند هستند.

,

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: در اوایل شیوع کرونا یادم هست کسی را دیدم که گفت براردم به نان شب محتاج است، می گفت جایی کار می کرد الان تعطیل کردند و بیکار است و حتی پول نان خوردن هم ندارد.

,

معصومی ادامه داد: در این حد چنین نیازمندانی داریم، منم تاجایی که دستم برسد و اطرافم را ببینم، کمک می کنم و به این پویش می پیوندم.

,

وی در پایان گفت: هر کسی به اندازه توانش کمک کند البته این کمک ها به حدی است که بتواند گوشه ای کوچک از زندگی آنها را بگیرد خوب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه