اخبار داغ

در لیگ دسته دوم فوتبال رقم خورد؛

برد شیرین نفت و گاز گچساران و زنده شدن امید به بقا

برد شیرین نفت و گاز گچساران و زنده شدن امید به بقا
تیم نفت و گازگچساران در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک دیدار حساس، مقابل چوکا تالش صدرنشین به برتری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته بیست و چهارم این رقابت ها، دو تیم نفت و گازگچساران با هدایت "یوسف نادریان" و چوکای تالش باهدایت "فرشاد پیوس"، مقابل هم صف آرایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دراین دیدار که زیر نور نورافکن های استادیوم شهدای نفت گچساران(بدون تماشاگر) برگزار شد، نفت وگاز میزبان با نتیجه 2بریک تیم چوکای تالش را شکست داد، هرچند اعتراض های نفتی ها به تیم داوری در نیمه دوم افزایش چشمگیری داشت.

,

تیم نفت و گاز گچساران از ابتدا با ترکیب سامان فرجام، وحید ارمی، جواد نصیر، حسین میرزا حسینی، شهاب زندی، ایمان رئیسی نسب، احمد نصیر، سجاد عبدویی، محمد رضا مظاهری، محمد بختیاری و فرشید علیزاده وارد زمین مسابقه شدند.

,

گلهای نفت و گاز گچساران توسط محمد بختیاری و فرشید علیزاده (پنالتی) به ثمر رسید،هرچند نفتی ها با این پیروزی 31 امتیازی شدند و در رده ششم جدول رده بندی گروه دوم رقابتهایی لیگ دسته دو کشور قرار گرفتند.

,

این درحالی است که تیم نفت و گاز گچساران در آغاز مجدد رقابتها پس از شیوع کرونا دو بازی قبلی خود را واگذار کرد و شرایط مناسبی را در جدول رده بندی گروه دوم تجربه نمی کرد که با این برد شیرین خانگی پیش از پایان فصل با حاشیه امنیت بالا در رده ششم قرار گرفته است.

,

همچنین یادآور می شود دو هفته پایانی رقابت های این گروه با اعلام سازمان لیگ دو فوتبال کشور بدلیل مثبت شدن تست کرونا اعضای تیم پاس همدان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

,

تیم چوکا تالش هم با وجود این باخت همچنان با 46 امتیاز در رده نخست جدول باقی ماند و شانس اول صعود به رقابتهای لیگ دسته یک فصل بعد را دارد.

,

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

,

تیم های کارون اروند خرمشهر،نماینده بجنورد،فولادنوین اهواز،شهید قندی یزد،والان کامیاران،خیبر خرم آباد،شهرداری فومن،شهرداری همدان،کاسپین قزوین،مس نوین کرمان،پرسپولیس گناوه،استقلال ملاثانی،شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران نیز در گروه نخست این رقابت ها حضور دارند.

,

 مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است ودر پایان این دیدارها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

,

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه