اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران:

باید ترمینال جنوب به جایی دیگر در حاشیه تهران منتقل شود

باید ترمینال جنوب به جایی دیگر در حاشیه تهران منتقل شود
عضو شورای شهر تهران با اشاره به شکل گیری آسیب‌های اجتماعی در اطراف ترمینال جنوب، انتقال این مکان را به اطراف حرم مطهر پیشنهاد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگویی، با اشاره به شکل گیری آسیب‌های اجتماعی نظیر حضور معتادان و بزهکاران در اطراف ترمینال جنوب گفت: در پی تخریب‌هایی که به خاطر اجرای برخی پروژه‌ها در این محدوده انجام شده است، در برخی از نقاط بافت ناایمن شکل گرفت و همین امر بستری برای گسترش آسیب‌های اجتماعی در این محدوده شد.

عضو شورای شهر تهران گفت: راه حل این مسأله، انتقال ترمینال جنوب به جایی دیگر در حاشیه تهران است که در اطراف آن بافت مسکونی نباشد.

او با بیان اینکه اطراف حرم مطهر امام خمینی(ره) مکان مناسبی برای انتقال ترمینال جنوب است، تصریح کرد: چون در این محدوده بافت مسکونی نیست، لذا شاهد شکل گیری آسیب‌های اجتماعی هم نخواهیم بود و می‌توان با ایجاد فضا‌های تجاری و هتل بستر توسعه گردشگری در این محدوده را هم فراهم کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ضمن انتقال ترمینال جنوب باید، جایگزین مناسبی را هم ایجاد کنیم، گفت: برای فعالیت جایگزین چند گزینه را می‌توان پیشنهاد داد که شامل ایجاد نمایشگاه‌های کم مخاطب، ساخت مجموعه‌های فرهنگی، سینما و مجموعه ورزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ا

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه