اخبار داغ

بازیگر بانه ای سریال نون خ به پویش به وقت روشنایی پیوست؛

مردم مناطق محروم را از نعمت برق بی نصیب نکنیم

مردم مناطق محروم را از نعمت برق بی نصیب نکنیم
بهاءالدین عزیز زاده از بازیگران سریال طنز «نون.خ» با اشاره به اینکه مصرف برق در کشورمان به ویژه در تابستان به دلیل استفاده نابجا افزایش می یابد، گفت:هموطنان عزیز باید به این موضوع توجه کنند که در صورت خاموش کردن چند لامپ اضافی، چند نفر در مناطق محروم و روستاها می توانند از تماشای تلویزیون لذت ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهاءالدین عزیززاده بازیگر سریال طنز «نون.خ» در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه متاسفانه "بدمصرفی" از گذشته تاکنون در بین ما ایرانیان تبدیل به عادت شده است اظهار کرد: این عادت هم به عنوان یک فرهنگ در ما بروز یافته و ناخواسته جزیی از رفتار ما شده است و زمانی که ما بد عادت می شدیم هیچ فرد، نهاد و سازمانی در رابطه با بدعادتی و بدمصرفی ما نه صحبتی کرده و نه هشدار و انذاری داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی افزود: در فصل تابستان مصرف برق بالا رفته وباعث به وجود آمدن مشکلاتی در سطح کشور می شود و مردم باید این واقعیت را بپذیرند که زیرساخت های کشور توان پاسخ دهی به مصرف بالا را ندارند وبه همین جهت اگر درست مصرف نکنیم، مجبور به قطع برق برای ساعاتی خواهند بود.
,
 
,
عزیززاده بیان کرد: هموطنان عزیز باید به این موضوع توجه کنند که در صورت خاموش کردن چند لامپ اضافی، چند نفر در مناطق محروم و روستاها می توانند از تماشای تلویزیون لذت ببرند.
,
 
,
وی با بیان اینکه تولید انرژی در کشور خیلی گران به عمل می آید، افزود: بسیاری از مردم باید این موضوع را بدانند که برای ساخت سدها چقدر هزینه می شود، اگر در زمینه هزینه های سرسام آور تولید انرژی آگاه شوند، به طور قطع مردم در کاهش مصرف مجاب می شوند.
,
 
,
عزیززاده در ادامه اضافه کرد: اعتقاد برخی از طبقات که احساس می کنند، چون توانایی پرداخت هزینه انرژی را دارند، باید به مقدار دلخواه نیز مصرف کنند اشتباه است، چرا که انرژی سرمایه ملی بوده و متعلق به عموم مردم ایران است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: با این روش مصرف، طبقات پایین جامعه تحت فشار قرار می گیرند، ضمن اینکه با توسعه صنایع نیاز به برق بیش از پیش احساس می شود و در نتیجه کمبود برق، تاثیر آن بر توسعه نیافتگی وعدم ایجاد اشتغال نیز خود را به وضوح نشان می دهد.
,
 
,
وی با بیان اینکه هنرمندان و نخبگان  می توانند در بالا بردن فرهنگ صرفه جوی در سطح جامعه کمک شایانی کنند، از مردم و هنرمندان خواست تا با پیوستن به پویش" به وقت روشنایی" در راستای کاهش مصرف برق گام بردارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه