اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد خبر داد؛

انجام تعمیرات لوازم برقی مشترکین متضرر از قطعی برق

انجام تعمیرات لوازم برقی مشترکین متضرر از قطعی برق
کاشی گفت: مشترکینی که طی اتفاقات برق لوازم برقی منزلشان با مشکل روبه‌رو می‌شود و آسیب می‌بیند، می‌توانند با شواهد خود به امور برق ناحیه مراجعه کرده و با تکمیل برگه‌های مربوطه مقدمات ارسال وسیله برقی آسیب‌دیده به تعمیرگاه‌های مجاز مورد تأیید شرکت برق را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کاشی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، در رابطه با قطعی‌ برق مستمر در برخی مناطق مشهد اظهار کرد: در شهر مشهد یک‌میلیون و شش‌صد هزار مشترک داریم و علی‌رغم توضیحاتی که به مردم دادیم که مدیریت مصرف داشته باشند ولی متأسفانه شاید گاهی اوقات با مصرف بیش‌ازاندازه برق، قطعات شبکه برق‌رسانی با مشکل مواجه شده و موجب قطعی‌های پیاپی در منطقه می‌شود و در هفته گذشته دلیل قطعی برق در مناطق مختلف مشهد همین امر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: تمام قطعی‌های برقی که در هفته گذشته اتفاق افتاده ناشی از مشکلات در شبکه برق‌رسانی بوده و هنوز هیچ‌گونه جدول برنامه‌ای برای خاموشی منطقه تنظیم‌نشده است.

,

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد تصریح کرد: در تمام رسانه‌ها مطالبی مبنی بر این‌که اگر مصرف برق مشترکین به همین روال پیش برود مشهد با قطعی برق مواجه می‌شود منتشرشده است که هیچ شکی در مفهومِ این خبر نیست و مردم باید در مصرف برق صرفه‌جویی کنند ولی این اخبار به نحوی منتشر می‌شوند که هراس مردم از قطعی برق را به دنبال دارد و قطعاً با منابع آن‌ها برخورد خواهد شد.

,

وی افزود: در ضمن تمام مشترکینی که طی اتفاقات برق لوازم برقی منزلشان با مشکل روبه‌رو می‌شود و آسیب می‌بیند، می‌توانند با شواهد خود به امور برق ناحیه مراجعه کرده و با تکمیل برگه‌های مربوطه مقدمات ارسال وسیله برقی آسیب‌دیده به تعمیرگاه‌های مجاز تأییدشده توسط شرکت برق را فراهم کنند.
کاشی در پایان ضمن تشکر از همکاری استانداری خراسان رضوی جهت تغییر تایم کاری ادارات جهت صرفه‌جویی در برق خاطرنشان کرد: حال نوبت مردم است که با از خود گذشتی در این روز‌های گرم و صرفه‌جویی برق در مصرف کولر و لوازم سرمایشی از قطعی برق برای دیگر مشترکین جلوگیری کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه