اخبار داغ

عضو تیم ملی کریکت ایران؛

سهیم شدن در کمک مومنانه با ایده پردازی/ ورزشکاران در یاری رساندن به اقشار نیازمند پیشتاز هستند

سهیم شدن در کمک مومنانه با ایده پردازی/ ورزشکاران در یاری رساندن به اقشار نیازمند پیشتاز هستند
محمد یوسف شادزهی گفت: از آنجایی که ورزشکاران افراد شناخته شده و محبوب در هر جامعه به شمار می روند با تهیه و توزیع بسته های غذایی می توانند نسبت به دیگر گروه ها، در اجرای رزمایش کمک مومنانه مثمر ثمر باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد یوسف شادزهی عضو تیم ملی کریکت ایران در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: کمک مومنانه طرحی بسیار پسندیده و نیکویی هست که همه اقشار جامعه می‌توانند در آن سهیم باشند.

 وی افزود:  به طور مثال  به عنوان ورزشکار ملی پوش و لژیونر از بیمارستان های خصوصی تهران تقاضای طرح تولید ماسک و پرده پزشکی کرده و به موسسات خیریه ای تحویل داده  تا هم منبع درآمد موسسه خیریه  و هم کمکی به بیماران باشد.

این ملی پوش سراوانی با بیان اینکه پس هر کسی در هر مقامی می‌تواند کمک مومنانه را انجام دهد، خاطر نشان کرد: در اجرای رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی نیازی به مادیات نیست، شاید با یک حرف و  با کمی تفکر می توان  در اجرای این رزمایش سهیم بود.

شادزهی گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران جزء افراد شناخته شده هر جامعه ای هستند می توانند با جمع آوری بسته های غذایی و توزیع آنان بیش از پیش  نسبت به گروه های دیگر جامعه مثمر ثمر شوند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه