اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش :

فرهنگیان تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد

فرهنگیان تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد
وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه توئیتر خود خبر خوشی را برای فرهنگیان توئئیت کرد:
در متن این خبر امده : پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و کم بهره، از سیاست‌های رفاهی آموزش و‌ پرورش است که در این راستا تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضا رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
 
,
حاجی مرزایی در توئیتی دیگر نوشت: 
,
فرهنگیان عزیز می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند.در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 پیش از اینگ گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره تسهیلات پیش‌بینی شده برای فرهنگیان، اظهار کرد: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور ابلاغ کردیم.
,
 
,
وی ادامه داد: اینگونه تسهیلات در سرفصل مرابحه تا سقف 60 میلیون تومان به ازای تمام فرهنگیان واجد شرایط با کارمزد 12 درصد و بازپرداخت 60 ماهه قابل پرداخت است و هم اکنون پرداخت این وام‌ها در سراسر کشور در حال اجراست.
,
 
,
کریمی‌فر اضافه کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به زوجین فرهنگی در کلانشهر تهران 160 میلیون تومان و همین وام احداث در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 120 میلیون تومان و در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی، 100 میلیون تومان اعلام شده است.
,
 
,
وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به سایر فرهنگیان در کلانشهر تهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 80 میلیون تومان و در سایر شهرها 60 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد پرداخت می‌شود.
,
 
,
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اعطای تسهیلات جهت خرید مسکن در شهر تهران برای فرهنگیان 60 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 50 میلیون تومان و نیز در سایر شهرها 40 میلیون تومان در سراسر کشور در حال پرداخت است.
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه