اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با دانا خبر داد؛

نمایندگان 5 نهاد امروز در مورد برگزاری کنکور تصمیم می‌گیرند/ تعیین تکلیف کنکور 99 در مجلس

نمایندگان 5 نهاد امروز در مورد برگزاری کنکور تصمیم می‌گیرند/ تعیین تکلیف کنکور 99 در مجلس
عضو کمیسیون آموزش مجلس به دانا گفت: امروز جلسه ای خصوصی با نمایندگان پنج نهاد تشکیل خواهد شد؛ که متشکل از سه وزارتخانه به اضافه کمیسون آموزش و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواهد بود. در این جلسه تصمیم نهایی در مورد برگزاری یا عدم برگزاری کنکور توسط پنج نهاد مذکور گرفته خواهد شد.
[

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین تصمیماتی که در راستای برگزاری کنکور در مجلس شورای اسلامی در حال جریان است،گفت: روز گذشته در مجلس با حضور وزیر بهداشت و درمان  و وزیر ورزش و جوانان جلسه ای حول محور کنکور برگزار شد.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه با نتیجه گیری این جلسه عنوان کرد: نتیجه جلسه روز گذشته این بود که وزیر ورزش و جوانان قول داد که 8 هزار سالن و مکان ورزشی و 500 هزار سمن( سازمان مردم نهاد) را برای برگزاری کنکور در اختیار متولیان برگزاری کنکور قرار خواهد دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
, ,
 
,
 
,
وی در ادامه افزود: وزیر  بهداشت هم در این رابطه وعده داد که  در وزارت بهداشت تمام نظارت ها و اجرای پروتکل های بهداشتی را بر عهده خواهیم گرفت؛ همانطور که 560 ناظر برای کنکور دکترا قرار دادیم که شرایط برگزاری کنکور دکتری بسیار عالی بود و فقط در چند مورد محدود به مشکل برخورد کردیم.
,
 
,
نماینده مردم همدان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: نهایتا نتیجه سه جلسه ای که با وزیر آموزش و پرورش حول برگزاری کنکور تشکیل دادیم، این شد که امروز جلسه ای خصوصی با نمایندگان پنج نهاد تشکیل شود؛ یعنی سه وزارتخانه (وزارت علوم، وزارت بهداشت و وزارت ورزش) به اضافه اعضای کمیسون آموزش و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی؛ تشکیل جلسه خواهند داد و تصمیم نهایی در مورد برگزاری یا عدم برگزاری کنکور توسط آنان گرفته خواهد شد.
 
,
,
وی تصریح کرد: اما آنچه که مسلم خواهد بود این است که برگزاری احتمالی کنکور در صورت تصویب و تایید پنج نهاد در فضای روباز ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی خواهد بود که با نظارت کامل وزارت بهداشت و سایر متولیان بهداشت ودرمان صورت خواهد گرفت.
,
 
,
حجت الاسلام  فلاحی در پاسخ به این سوال که رویکرد کمیسون آموزش مجلس در خصوص برگزاری کنکور چیست، پاسخ داد: نظر و رویکرد کمیسیون آموزش بستگی به نظر نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا دارد؛ هر تصمیمی که در ستاد کرونا گرفته شود، کمیسیون آموزش هم موظف به پیروی و کمک به اجرای تصمیمات این ستاد خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/ خ 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه