اخبار داغ

مدیرعامل برق استان قم خبر داد:

کاهش 134مگاواتی برق در قم با عقد 5 هزار و 600 تفاهم‌نامه

کاهش 134مگاواتی برق در قم با عقد 5 هزار و 600 تفاهم‌نامه
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: حدود5600 تفاهم‌نامه همکاری با بخش‌های مختلف در راستای مدیریت مصرف بسته شده است که این همکاری‌ها در مجموع به کاهش 134 مگاواتی مصرف برق در استان منجر شد که پایداری برق در شبکه را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس مهدی آهنین‌پنجه  در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به میزان مصرف برق در این روزهای گرم سال، اظهار داشت:هر هفته وزارت نیرو سقفی را برای هر استان در نظر می‌گیرد که اگر مصرف بیش از میزان تعیین شده باشد خاموشی اعمال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این روزها مصرف بسیار بالارفته است که البته به دلایل افزایش شدید گرمای هوای است اما با همکاری مردم، کشاورزان، ادارات و صنایع توانستیم مصرف را مدیریت و از خاموشی‌های اضطراری جلوگیری کنیم.

, .,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با قدردانی از مشارکت و همکاری مردم و بخش های مختلف در مدیریت مصرف، گفت: حدود5600 تفاهم‌نامه همکاری با بخش‌های مختلف در راستای مدیریت مصرف بسته شده است که این همکاری‌ها در مجموع به کاهش 134 مگاواتی مصرف برق در استان منجر شد که پایداری برق در شبکه را به دنبال داشته است.

, . ,

وی خاطرنشان کرد: پیک مصرف برق در قم در این هفته به 819 مگاوات رسید و اگر مشارکت 134 مگاواتی در استان رخ نمی‌داد مصرف به 950 مگاوات می‌رسید و قطعاً شاهد خاموشی‌های وسیعی در شهر بودیم چرا که سقف تعیین شده مصرف برق در استان قم در هفته جاری 820 مگاوات اعلام شده بود.

,

آهنین پنجه به میزان مصرف توسط بخش های مختلف اشاره کرد و عنوان داشت: به بخش‌هایی که همکاری‌های لازم در مدیریت مصرف را داشته باشند از سوی وزارت نیرو و شرکت برق پاداش تعلق می‌گیرد که سال گذشته در این خصوص 5 میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکین اختصاص یافت.

, . ,

وی اضافه کرد: با همکاری صنعت گران 87 مگاوات برق در پیک مصرف با مدیریت مناسب کاهش پیدا کرد همچنین با همکاری خوب بخش کشاورزی نیز 27 مگاوات کاهش برق را همراه داشته است.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم تأکید کرد: کشاورزانی که بین ساعات 13 تا 17 از برق مصرف نمی‌کنند بیست ساعت مابقی شبانه‌روز را می‌توانند به صورت رایگان از برق استفاده کنند.

, . ,

وی با بیان اینکه 37 درصد مصرف برق در بخش خانگی است، افزود: با هدف صرفه‌جویی 19 مگاواتی مصرف در این بخش امسال با یک مشاور قرارداد بستیم تا در این زمینه بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

, . ,

آهنین‌پنجه با اشاره به ارتباط مشاور با مشترکینی که بیش از هزار کیلووات در ماه مصرف می‌کنند خاطرنشان کرد: در همین راستا از 145 هزار اشتراک حدود 84 هزار مشترک با ارسال

,

پیامک به شرکت برق، خواستار همکاری در کاهش مصرف شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه