اخبار داغ

رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان:

برگزاری کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/۴۱ هزار لرستانی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

برگزاری کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/۴۱ هزار لرستانی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
باقری، رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان گفت: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و 41 هزار و 117 نفر لرستانی امسال در کنکور سراسری شرکت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: امسال برای کنکور سراسری ۴۱ هزار و ۱۱۷ نفر از استان لرستان در رشته های علوم تجربی، ریاضی، هنر، انسانی و زبان خارجه رقابت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: از این تعداد ۲۱ هزار و ۶۴۵ نفر در رشته تجربی، ۱۱ هزار و ۳۱ نفر در رشته انسانی، دو هزار و ۳۳۷ نفر در رشته ریاضی، هزار و ۹۵۱ نفر در رشته هنر و چهار هزار و ۱۵۳ نفر در رشته زبان خارجه به رقابت می پردازند.

,

رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: آمار شرکت کنندگان در کنکور امسال نسبت به سال گذشته ۱۹۱ نفر معادل چهار درصد افزایش یافته است.

,

باقری با اشاره به تعداد حوزه های برگزاری کنکور سراسری در استان گفت: برای کنکور امسال ۱۷۱ حوزه اجرایی آموزش و پرورش و سه واحد دانشگاهی میزبان کنکوریها است.

,

وی بیان کرد: کنکور از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد با رشته هنر آغاز می شود و در روز پنج شنبه ۳۰ مرداد گروه های ریاضی و انسانی، جمعه ۳۱ مرداد رشته تجربی و شنبه اول شهریور ماه رشته زبان خارجه برگزار می شود.

,

رئیس سنجش آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر رعایت همه پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برای برگزار کنکور افزود: افراد برای حضور در حوزه برگزاری کنکور باید حتما گواهی سلامت داشته باشند و افرادی که کرونا مثبت بوده اند، اتاق هایی ایزوله در محیطی جداگانه از فضای عمومی برای آنها در نظر گرفته شده است.

,

باقری تصریح کرد: همه شرکت کنندگان قبل از ورود تب سنجی می شوند و همچنین حوزه ها قبل از برگزاری کنکور به صورت کامل گندزدایی خواهد شد؛ در هر حوزه آزمون یک کارشناس بهداشتی حضور دارد و همه افراد ملزم به استفاده از ماسک هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه