اخبار داغ

۲ پایگاه‌ مقاومت بسیج در کوهدشت افتتاح شد+تصاویر

۲ پایگاه‌ مقاومت بسیج در کوهدشت افتتاح شد+تصاویر
هم‌زمان در سالروز پیام نه بندی رهبر انقلاب به جهادگران؛ دو پایگاه‌ مقاومت بسیج در روستاهای «قرعلیوند» و «پشته ساری» کوهدشت افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، صبح امروز با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت و جمعی دیگر از مسئولان و هم‌زمان با سالروز دیدار جمعی از اعضای گروه‌های جهادی که منجر به صدور پیام ۹ بندی رهبر معظم انقلاب به گروه‌های جهاد سازندگی و جهادگران شد، دو پایگاه‌ مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) روستای «قرعلیوند» و شهید لرستانی روستای «پشته ساری» افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه ولایت اظهار داشت: بسیج و سپاه همیشه در بخش‌های مختلف در زمینه خدمت خالصانه به انقلاب و مردم می‌درخشد.

,

وی افزود: نقش سپاه در ایام کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه چشمگیر بود و در زمینه آتش‌سوزی اخیر نیز جانانه برای اطفاء آن پای‌کار آمدند.

,

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: مسجد محوری و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج بر پایه استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان بر اساس سند گام دوم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

,

سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه کوهدشت در این مراسم با اشاره به اینکه شهادت‌طلبی در کنار اخلاص، مهم‌ترین شاخصه یک بسیجی است، اظهار داشت: بسیج همیشه هوشیار، بیدار و آماده دفاع از انقلاب و مردم است و در همه عرصه‌های خدمت حضوری فعال دارد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه